Gå til innhold

Bassengtrim for gravide i varmtvannsbasseng


sommer2012?

Anbefalte innlegg

Hei, er vi mange her som kan tenke seg å være med? Mulig det startes opp 6ukers kurs fra ca. slutten av januar om det er mange nok som ønsker.

Gi gjerne tilbakemelding her i tråden først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei gmfosse, hvis det blir noe så vil det være på ettermiddag/kveld på Elisabethsenteret.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg vil være med og du vet om det.. Har sendt deg en melding på telefon når eg fikk nr hos naboen din Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere som har lyst på bassengtrim!

 

Fint at så mange har meldt sin interesse. Vi kunne starte opp f.eks. siste fredag i januar eller førstkommende i februar etter arbeidstid (5 tiden f.eks).

Hvordan er stemningen for det? Er jo en behagelig måte å avslutte uka på for dem som er i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempegodt initiativ!

jeg er med dersom det blir etter kl 16. Er fleksibel på dagene.

annonseres det her når oppstart er bestemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Da kan jeg leie bassenget på fredager fra kl. 18-1900.

Hvis det blir nok påmeldte, blir det kurs over 6 uker fra 29.01.10. Kurset ledes av fysioterapeut og er tilrettelagt for gravide i alle trimester. Også dere med symptomgivende bekkenløsning kan være med og har god nytte av øvelsene.

Noen av dere har allerede sendt en pm til meg med epost og termindato. Så det er fint om dere andre sender meg enten en pm, eller bedre en epost til [email protected]. Sender ut en fellesinfo om praktiske ting, innhold av timen, framkomst og betaling.

Da håper jeg at vi treffes snart i bassenget.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skulle bare si: om dere skrive epost til meg, oppgi nick (for da vet jeg at dere allerede er påmeldt gjennom forumet) samtidig med riktig navn, tel.nr og termindato til baby. Kan også være lurt om dere nevner hvis det var spesielle plager dere må ta hensyn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen!

Kryss fingrene for at det blir kurs...

Skal nå annonsere det i avisa og lage oppslag. Så alle her inne som har meldt sin interesse, men ikke sendt meg epost med Navn, tel. og termin dato, må gjøre det snarest slik at jeg kan sette dere på lista før det evt blir fult med påmeldinger "utenfra".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ vil åsså være med!!! Har sendt dæ PM i innboksen me termin, tlf og e-postadresse!! Va SUPERførrnøyd me Vanntrim for gravide da æ gikk me mi første i 2006/2007, og æ plages me bekkenet, nu som i første svangerskap! Anbefales!

 

Om du har plass te flere så kan æ annonser det på gruppa på Facebook som heite: 2010-babya fra Tromsø, der e det allerede 80 medlemma, og det e jo ingenting som e bedre enn fulle kurs førr din del! :-))) Da kan det jo tenkes at det blir flere!

 

E spent på tilbakemelding her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med, men fredager er en litt dårlig dag... Reiser ofte bort i helgene. hva blir dette kurset å koste? Det er litt avgjørende for om jeg melder meg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg har forstått det er det venteliste på kurset nå. Tiden er fastsatt til fredag mellom seks og sju og koster 1150.

 

Men er vel mulig de starter opp flere kurs etterhvert på andre dager.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det e fullt allerede så hadde det vært supert om du fikk te enda et kurs iløpet av uka:-))) Trur det e mange som har lyst te å være med!!! :-) Mange gravide som treng litt "trim" her i Tromsø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Det var overraskende god respons på vanntrimmen, slik at noen ikke fikk plass med det første. Beklager dette.

Når det gjelder tidspunkt så har Elisabetsenteret bare fredag kveld ledig til leie, så det er ikke bare å få en annen dag i uka.

Det er helt klart et stort behov og jeg skal prøve om jeg få et til kurs til, men kan ikke love noe.

Selv om dere ikke er med denne runden kan jeg fortsatt notere interessen deres slik at dere evt. er med ved neste anledning.

 

Gleder meg selv veldig på å komme igang igjen. På siste kurs var jeg selv høygravid - vet godt hvor bra det er for kroppen og babyen å være i vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...