Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal merke klærne til datteren min før barnahagestart. Hva er best? Tusj, lapper....??? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter 5år med barnehagebarn, synes jeg absolutt at lappene er best..Enkelt å stryke på

Skrevet

Har begge deler, men liker best tusj jeg da:-D. Har kjøpt en egen tusj til å merke klær. Kjøpt på bokhandelen.

Skrevet

Jeg syns tusj er veldig enkelt. Merketusj kjøpt på bokhandel, da slipper man å stryke i det hele tatt og hvert plagg er merket i løpet av sekunder. Har tusjen liggende på badet, så nye, umerkede klær kan merkes raskt om morgenen før vi drar i barnehagen.

I tillegg har jeg brukt merker som kan sys på i hjemmestrikkede ullklær ol hvor det ikke fungerer med tusj. Strykemerke har jeg brukt en gang og det er i en stillongs med mørk lapp i så tusj ikke fungerte.

Skrevet

Jeg liker best påstrykbare lapper. Har valgt å kun bruke etternavnet, klærne går i arv til søsken og da slipper jeg å merke på nytt.

Skrevet

bruker både tusj og lapper. tar en sjau innimellom og stryker lapper på nye klær. dersom poden skal ha på klær som jeg ikke har fått strøket lapp i, benyttes tusjen.

Skrevet

Takk for svar. Hvor får jeg evt kjøpt påstrykbare lapper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...