herola Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Skal merke klærne til datteren min før barnahagestart. Hva er best? Tusj, lapper....??? :-)
Ksenia & Anjem Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Etter 5år med barnehagebarn, synes jeg absolutt at lappene er best..Enkelt å stryke på
Skravlemamman Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Har begge deler, men liker best tusj jeg da:-D. Har kjøpt en egen tusj til å merke klær. Kjøpt på bokhandelen.
mamman til to gutter Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Jeg syns tusj er veldig enkelt. Merketusj kjøpt på bokhandel, da slipper man å stryke i det hele tatt og hvert plagg er merket i løpet av sekunder. Har tusjen liggende på badet, så nye, umerkede klær kan merkes raskt om morgenen før vi drar i barnehagen. I tillegg har jeg brukt merker som kan sys på i hjemmestrikkede ullklær ol hvor det ikke fungerer med tusj. Strykemerke har jeg brukt en gang og det er i en stillongs med mørk lapp i så tusj ikke fungerte.
HTC Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Jeg liker best påstrykbare lapper. Har valgt å kun bruke etternavnet, klærne går i arv til søsken og da slipper jeg å merke på nytt.
♥♥♥ Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 bruker både tusj og lapper. tar en sjau innimellom og stryker lapper på nye klær. dersom poden skal ha på klær som jeg ikke har fått strøket lapp i, benyttes tusjen.
herola Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2010 Takk for svar. Hvor får jeg evt kjøpt påstrykbare lapper?
HTC Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Jeg liker også best påstrykbare og handler mine via http://www.navnelapper.no/navnelapper.no/
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Liker tusj best. De plaggene jeg ikke kan rive på, bruker jeg tøylapper med klips/taggit jeg kjøpte til. Genialt enkelt og fort gjort!! http://www.sabo.no/produktkategori/barn-11.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå