missmam Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Jeg er alenemor, og har ikke råd eller til til å gå på treningsenter ol. Det er jo knalldyrt.. Jeg er totalt avhengig av sjokolade.. og tenker konstant på mat.. uansett hvor mett jeg er så er det mat som står i hodet på meg.. Jeg har lagt veldig på meg etter jeg ble alene.. er snakk om 10kg.. og det har jeg lyst til å ta bort.. ... ungeen liker ikke salat.. så da blir det jo bare kjastet.. jeg får vondt i magen av å ete på det hele tiden.. har jeg salat.. så må jeg ha dressing... er det noen her ute som kan komme med noen tips på hvordan jeg kan komme inn i en god rutine.. og om det er noe jeg kan gjøre for å stramme opp denna kroppen igjen... og hvordan jeg kan komme inn i en rutine med det... ?...og hvordan man blir motivert... idette tidspunkt.. sitetr jeg meed dårligsamvittighet for kroppen min.. og dytter i meg sjokolade.. og tenker på hav jeg kan lage til mat når jeg blir sulten etterpå... :S
Monajenten Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har kjøpt Zumba og det er utrolig gøy! Dansing med vrikking og risting av alle kroppsdeler, man blir svett som faen og føler seg mye bedre etterpå:-) Det kan man også gjøre hjemme, akkurat når man har tid!! :-) http://www.zumbafitness.no/order.aspx Jeg har kjøpt den nederste pakken til 499,-
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Jeg tenkte også som deg. Mens jeg spiste så lurte jeg på hva jeg skulle ha til mat neste gang. Jeg var alltid sulten, tenkte alltid på mat og hadde alltid lyst på mat. Alt handlet om mat. Er alenemamma og har 2 små kresne barn. De skal ikke ha salat, grønnsaker, spiser omtrent ikke kjøtt (storesøster er på vei litt nå) og vil bare ha pølser og pasta. Så jeg fikk en resept på subitramin hos legen. Det er det samme som reductil, men billigere. Det forandret livet mitt. Jeg tenker ikke lenger på mat hele dagen, jeg har ikke lyst på mat hele dagen. Jeg spiser veldig mye mindre mat enn jeg gjorde og jeg blir ikke sulten omtrent mens jeg fortsatt spiser. Jeg hadde brukt de ca 1 1/2 mnd nå før jul kom og gått ned 6-7 kg. Og det uten å trene i tillegg. Men har sluppet meg litt løs i julen og satser på å hente meg inn igjen når det ikke er så masse god mat rundt meg og desserter nesten hver dag =)
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har også sjokolade suget, og er glad i feit mat. Så jeg gikk for lavkarbo og 70 %sjokolade. Funket som bare det. Det er ikke snakk om ketolyse altså, jeg bare kutter alt av mel, sukker, stivelse og poteter og sånt. Og kutter litt ned på frukt, men spiser massse grønnsaker og smør. Siden jeg får feit mat er jeg mett og go, og 70 % sjokoladen er godis i massevis. Hvis du leser mat og helse, så er det deres prinsipp jeg bruker ang mat. Suget mitt er borte når jeg lever på denne kosten. Det er karbohydratene som forårsaker suget mitt i alle fall. En eneste potet, eller brødbit så er suget tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå