Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Hva gjør dere på om dagene? Skal ha jenta mi hjemme i 1/2 år nå pga ny permisjon, og trenger litt tips til hva vi kan finne på.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Vi er i åpen barnehage en dag i uken, er mye på biblioteket (er lagt opp for lek på barneavdelingen på vårt lokale bibliotek), går på kafe, går i skogen, går på lekeplassen, baker, rydder og vasker hjemme (hun går rundt med ne klut og gnikker både her og der ;-) ) blir mer og mer å finne på jo eldre hun blir merker jeg, for bare en måned siden var hun null interessert i å bake og lage mat, nå vil hun "hjelpe til"!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Hvordan baker en med en på 1,5? Jeg kunne aldri bakt med gutten ,min på 1,5. hva skulle han gjøre liksom? han spiser bare deigen isåfall:P.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 hun kjevler med en barnekjevle! Og nå i jula har vi bakt pepperkaker, og da har hun stukket ut med formene. Bollerulling er nok litt for avansert enda, men kjevling er visst moro Min synes deig er ekkelt å spise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå