Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 98 cm lang og ca 15 kilo.. Tung som en stein, verdens vakreste.. men også verdens største?? Jente..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Det kan vel stabilisere seg:-) Jeg har hørt om større. Hehe..min minste treåring er 9 kg og 86 cm, så hadde vel vært litt gedigen i forhold;-)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Tja...Min jente er 14 kg, 85 lang...11 mnd bare! Nå har hun begynt å gå, så da håper jeg det stabiliserer seg med vekta hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Ja, ikke liten, vil jeg si:) Mine(gutt og jente) var 93 og 94 cm og ca 14 kg da de var akkurat 2 år. Og jeg syns de var ganske store:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Ja hun var stor ja. Jenta mi var ikke 98 cm før hun nærmet seg 4. Men så er ikke jeg høyere enn 160 heller da. Hvor høy er du og barnets far?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Trodde mine var veldig små. To år 10,5 kg. 7 år 20 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå