Lene~mor til tre Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Jev er vant med at jula skal ut senest13 dag jul, men det hender vi gjør det noen dager før det om vi er lei. Her forsvinner nok juletre og julepynten iløpet av imorgen eller søndag tenker jeg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Her står alt til tidligst 13. dag jul. Samboern er helt kronisk med den jula, skal vare lengst mulig.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 enten 13.dag jul, som er 7. jan, eller senest 13.januer.... )
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Den åker nok ut døra den 5 januar... har egentlig lyst til å kaste den ut nå men ska ha arbeidshelg så gidder ikke det styret nå, men 5 januar har jeg fridag så da er det farvel.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 gubben vil ha den ut imorgen,,hehe,men vil gjerne han den litt til,kanskje neste helg..får se..
Jojo x3 Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Julepynt som nisser og engler blir nok pakket ned i løpet av søndagen. Julelys som stjerner i vinduet og lign liker jeg å ha lengst mulig. Er så koselig med ekstra lys som pynter opp i de ellers så mørke ettermiddag- og kveldstimene.
yasmina Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Enten i lopet av dagen da vi er hjemme med 3 syke barn uansett eller neste helg.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Jeg skal rydde ut jula i løpet av uka som kommer.. Tar det på dagen mens sønnen er i bhg og mannen på jobb.
aimai Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Jula rydder eg bort 13 dag jul. Vil gjerne ha den til endest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå