Gå til innhold

Når rydder dere BORT jula da ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jev er vant med at jula skal ut senest13 dag jul, men det hender vi gjør det noen dager før det om vi er lei. Her forsvinner nok juletre og julepynten iløpet av imorgen eller søndag tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her står alt til tidligst 13. dag jul. Samboern er helt kronisk med den jula, skal vare lengst mulig.

Skrevet

enten 13.dag jul, som er 7. jan, eller senest 13.januer.... :))

Skrevet

Den åker nok ut døra den 5 januar... har egentlig lyst til å kaste den ut nå men ska ha arbeidshelg så gidder ikke det styret nå, men 5 januar har jeg fridag så da er det farvel.

Skrevet

gubben vil ha den ut imorgen,,hehe,men vil gjerne han den litt til,kanskje neste helg..får se..

Skrevet

Julepynt som nisser og engler blir nok pakket ned i løpet av søndagen. Julelys som stjerner i vinduet og lign liker jeg å ha lengst mulig. Er så koselig med ekstra lys som pynter opp i de ellers så mørke ettermiddag- og kveldstimene.

Skrevet

Enten i lopet av dagen da vi er hjemme med 3 syke barn uansett eller neste helg.

Skrevet

Jeg skal rydde ut jula i løpet av uka som kommer.. Tar det på dagen mens sønnen er i bhg og mannen på jobb.

Skrevet

Jula rydder eg bort 13 dag jul. Vil gjerne ha den til endest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...