Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Jeg er i uke 35 og kan fortsatt sove på magen!:-O (Jeg kan, men gjør det sjeldent, er redd for at babyen ikke syns det er så behagelig, men det hjelper veldig på bekkenløsningen og sove på magen) Er det flere som kan det her?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 går det virkelig an???? hallo du har en unge inni der som blir klemstret! hm... jeg er i uke 7 og jeg kan så vidt gjøre det, fordi det er ubehagelig... men når man har så stor mage som i uke 35 synes jeg det er bare sykt.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Herregud, ta en chillpill! haha.. Jeg får bare sove på magen, for jeg får vondt av å ligge på rygg, og på sidene. Det er ikke farlig..
Sånn kan det gå Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Jeg sov på magen med det ene kneet dratt litt opp til siden helt til fødselen i alle mine sv.skap. Så lenge det er behagelig for deg er det ingen som helst fare for at babyen skal synes det er ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Åh godt å høre, for av og til må jeg bare ligge på magen, syns det er ufattelig godt, men somsagt gjør jeg det sjeldent siden jeg er usikker på hvordan lille tar det, men er hverken mer eller mindre aktivitet uansett hvordan jeg ligger... HI
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Men blir ikke barnet litt klemt inni der? Eller er det som å få en klem?;-) Jeg sov på magen i begynnelsen, men magen ble diger veldig fort da jeg ventet trillinger..og da rullet jeg rundt igjen, gitt.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Hoho, ja vil like å se noen gravid med TRILLINGER sove på magen i uke 35! Hehe... HI
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 Er i veke 31 nå, og ligger godt på magen. Men drar ofte opp det eine beinet, slik at eg får ein liten avlastning på magen. Låg slik heile førre svangerskapet og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå