Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Har gått på dette snart 1 år nå. Hvor går veien nå? Har jeg krav på mer hjelp fra nav eller må jeg tilbake på sosial stønad til jeg finner meg en ny jobb? Kommer de til å følge meg opp? Kan jeg få attføring -er under 26 år..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Du må få en samtale med de, mne hvis du fortsatt er under behandling med utsikt til bedring kan du få rehab.penger i ytterligere 52 uker...Da må du søke på nytt. Atførig kan du uasett få dersm du fyller kravene til det. Jeg gikk på rehab. tidligere, men ettersom leene har gjort det de kan for meg og jeg ikke blir noe bedre enn nå, så har jeg gått over på atføring, slik at jeg kan tilpasses en jobb som ikke går utover den skaden jeg har.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Beklager skriveleifer, trange taster på tastaturet mitt etter små godterifingre
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Tusen takk, for svar. Skal ringe de på mandag å høre om hva som skjer videre. Skal nok fortsette i behandling en stund fremover, men har så smått begynt å tenke på praksisplass da, begynner å føle meg frisk nok til det :-) HI
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Er som anonym over skriver. Du kan søke om det i inntil 1 år. Du har også mulighet til å søke om attføring. Selv om du er under 26 år. Men det er vanskelig å få skole som attføringsopplegg når man er under 26 år. Jeg ville bestilt en time med både de og legen din for å finne ut hva som er mest aktuelt for deg. Kanskje tatt timen med legen din aller først? Lykke til! Nav-ansatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå