Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Er litt over halveis å sover så utrolig lite. Sovnet ikke før ti i morgest og sov til halv tolv. Plaget med halsbrann, bekkenest og depresjon. Gruer meg til uken for da begynner skolen og bhg igjen, ennå mere stress... Noen som har det likens som vil dele noen ord?
ROFL Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Uff, det høres ikke bra ut. Jeg tok Link mot sure oppstøt, og hadde satenglaken under meg for å lette rulling fra en siden til den andre. Depresjonen er det værre med. Får du hjelp av mannen din til levering og henting i barnehagen?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Bruker nyco men synes ikke det hjelper så mye. Kan prøve link. Vi har hver sin dag, men er så vondt å løfte inn å ut av bilen. Krykkene kan jeg bare glemme. Tror lillebanet mitt skjønner at noe er på tur å skje for han har blitt så utrolig mammadalt i det siste. Skal kose, bæres og pappa får ikke komme for nært meg.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Jeg slet med søvnen hele første halvdel av svangerskapet og vel så det. Men etter at jeg kom over det har jeg sovet mye bedre, merkelig nok. Mot halsbrann kan det hjelpe og ta en syrenøytraliserende før du legger deg, i tillegg til å ligge høye, gjerne med mer enn en pute. Bekkenløsning kan gjøre søvnen vond, her anbefaler jeg også puter til å støtte opp med, ha mellom bena osv. Synes det hjelper. Kan også hjelpe å lage seg en veldig fast døgnrytme, opp til samme tid hver dag og ingen dagsøvn. Det har også hjulpet for meg. Lykke til. Klem.
Gjest Rispondi Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Du kan få Phenergan tabl å sove på av legen, det er det eneste man kan få når man er gravid. Jeg ble veldig kvalm av Link, men syntes Novalucid fungerte bra.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Med to barn fra før så er døgnrytmen ganske fast, og dagsøvn kan man bare glemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå