Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg utnevner meg herved til president.

Første kampsak: mamelukker til alle.

Spøøøøøøøøøøkelseeeeeeeeee........

Uhuuuuuuhhhhh......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk hjemmestrikket rompevarmer(i alpakkaull) av mamma til jul....

Skrevet

Jeg utnevner meg selv til kulturminister. Jeg vil da jobbe for å innføre strikking, veving og spinning i skolens håndarbeistimer igjen. Slik at dagens ungdom kan lære seg noe annet enn skrapping. Skrapping er døden for kalde romper. Å beskytte rompa si med ull, er å beskytte rompa si mot cellulitter. Kalde lår og kald rompe gjør at fettet legger seg der. Det er jeg overbevist om. Og det er ikke for ingenting at pattedyr vi ikke liker å sammenligne oss med, spiser seg tjukke til kulda kommer.

Skrevet

Å hælle måne. Håndarbeidstimer

Gjest sug lut
Skrevet

Hæh, uten tittel my cold arse! Jeg hadde en perfekt tittel på innlegget, nemlig Kalde rompers forbund, Stiftelsesmøte.

Skrevet

Sukk.. *mimrer om mine mamelukker fra -80 tallet*

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg skal strikke meg nye, skikkelig mammastørrelse, til oppunder arma og ned til knea. På ski i dag - alt er jo godt og varmt, unntatt rompa. Selv puppa holder varmen med ammeinnleggene i ull (aldri har et par ammeinnlegg vært brukt i så mange år), men rompa, som forøvrig er en veldig fin en, så jeg er ikke misfornøyd, er colder than the nipple on a witch's teat.

Skrevet

Altså, jeg må presisere at mine 80 talls mamelukker hadde blonder og var mildt sagt et lekkert syn. I ettertid syns jeg kanskje det må ha sett litt rart ut med mamelukker uten noenting over, men hey! på 80 tallet var det jo mye annet som så langt rarere ut.

Ang fornuftige vinterklær. Gjerne ullmamelukker! Siden jeg ikke har termodress. Jeg kommer til å sjule på alle de barnehageansatte i år igjen, mens de går rundt der, tørre og varme..

Ellers har jeg akt i dag, i humpete nedaket vei. Jeg har ikke bare en kald rumpe, men den er vond også.. Men gøy var det. I år ønsker jeg meg en skikkelig kjelke til bursdagen min. Sånn i tre og messing. :-D

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, skal vi gå sammen om å rappe termodresser fra voksne i passe størrelse? Eller bringer mamelukker-som-ytterplagg gode åttitallsminner. Brukte du dem med strømpebukse under, eller på sommerstid?

Kjelke er kult! Vi har en av den typen du snakker om, de er dritraske og nærmest umulige å styre, jeg og ungen har det kjempegøy på dem. Men vond rompe om det er humpete, ja. Noen burde se markedet for polstra akeredskap for mammaromper.

Skrevet

Ja, gjerne sammen. Jeg tror kanskje det er bittelittegranne mindre stigmatiserende enn om man rapper alene.

Jeg brukte dem med strømpebukse, pumps og et skikkelig snasent magebelte.. Dette var i litt varmere strøk enn hvor man bedriver livet nå, så altså sommeroutfit.

Jeg byttelånte både akeinnretning og unge i dag. Særs vellykket. Kjelken var/er over 30 år gammel, men steike for en fart. Og så sitter man ikke helt nede i bakken. Det syns kroppen min er helt greit. Men rumpa fikk gjennomgå ja.

Med tanke på hvor mange voksne som akte i dag så vil jeg absolutt tro det er et solid marked for ake-polstring..

Gjest sug lut
Skrevet

De er jo rådyre, termodressene, men det finnes i følge bruttern sånne "Claes Olson Light"-butikker, litt sære lagersalg-aktige butikker, som selger til noen få hundrelapper. Om de finnes i størrelse annet enn til menn med lange bein veit jeg ikke.

Skrevet

Jeg bare informerer. 399 på europris, hvis dere ikke er velsignet med str 16 år. Da koster den 349. Var utsolgt her i romjula, men er noe de vanligvis har. Skjønner ikke at jeg ikke har kjøpt meg før, men kjøper så fort det er på lager. Kanskje de til og med kommer på tilbud.

Skrevet

Vel, da blir det en tur til Europris i Januar. Kanskje.

Jeg liker å ha noe å syte om og mangelen på termodress har liksom oppfylt det behovet nå i kulden..

Har de prøverom på Europris..?

Gjest sug lut
Skrevet

Da skal det prøves til den store gullmedalje. Det er heldigvis meldt minst ei uke til med kulda, og vinteren er lang. Glippen mellom dumme skibukser som ikke har plass til mage og dumme jakker som ikke sitter sammen med buksene er noe herk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...