Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Vi feiret hos venner og under middagen kom det frem at en av gjestene overlevde tsunamien i 2004, men mistet en av sine foreldre. Jeg har aldri møtt noen av ofrene etter denne grusomme katastrofen før så det ble veldig spesielt. Tragedien skjedde jo midt i julefeiringen og vedkommende fortalte at det var først i år h*n hadde følt julestemning. I tillegg ble den av foreldrene som omkom funnet på nyttårsaften. Jeg kan ikke forestille meg hvilke følelser og tanker som er knyttet til nyttårsfeiringen. Uansett så hadde vi en utrolig koselig feiring i går og jeg føler at vi bidro til at det ikke bare ble trist. Det er en god følelse i dag. Måtte bare lufte tankene litt her.....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 flott du delte med oss. ja kan godt forstå deg at det ble spesilet, men likevel en hyggel dag. jeg hadde fått hakaslep om noen fortalte det til meg og jeg ville ha tenkt mye på personen ja. kan også skjønne det blir spesilet for personen å feire...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Ja har tenkt mye på vedkommende i dag og googlet litt. Kunne liksom ikke spørre om alt mulig i går følte jeg. Tenker tilbake på hvor tilfeldig det er, dvs død/overleve..... tenk at mennesker som var på nøyaktig samme sted fikk så forskjellig utfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå