Gå til innhold

Noen som har blitt klippet ved fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørr her.. dere er så flinke til å svare:)

Er 5 uker siden veselgutt ble født nå, og de klippet meg litt fordi han måtte tas med vakum. Men hvor lang tid tar det før det gror? Er ikke vondt lenger.. men prøvde å inspisere med et speil, og det ser ut som en rift liksom.. kan det være at det har grodd, men bare at det ikke ser så pent ut.

Jeg var på sykehuset etter 14 dager og sjekket stingene siden det så ut som de hadde gått opp, men de ville ikke sy. Sa det kom til å bli bra når hevelsen ble borte...

Noen erfaringer? Tørr ikke ta opp igjen sexlivet hvis jeg frykter at underlivet skal revne! Hehe.. mye rart man skal bekymre seg over!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble og klippet da jeg fikk min datter for 5 år siden. Jeg mistet stingene etter 10 dager.Hadde sånne som "grodde ut".

På 6 ukers kontrollen fikk jeg bekreftet at alt var grodd fint.

Men det er jo ett sår, og det kommer ett arr.Det kan strekke litt i arret når man har sex, men jeg tviler på at det er noen fare for å revne opp igjen såret nå:-)

Du kan jo vente 1 uke til med sex, og ta dette opp på 6 ukers kontrollen:-)

Skrevet

Ble også klippet siden lillegutt lå litt skjevt nede i bekkenet. Var veldig sårt når jeg tisset etc i rundt 14 dager. Litt ømt en stund men fint grodd til 6 ukers kontroll. Men merket jo en stund etter jeg var blitt klippet nedentil!

håper det hjalp! :)

Skrevet

Jeg ble klipt selv og har nå etter 4 år fortsatt synlig arr pluss at jeg "kjenner" arrstedet når jeg tar på det, det er liksom mere ømt enn resten på en måte..

Men det har jo ikke akkurat revnet siden sist da. Spent på hvordan underlivet da blir etter fødsel nr 2 om noen måneder:P Håper jeg slipper å klippe.

Skrevet

Når jeg fikk guttungen ble jeg også klipt fordi han måtte tas med vakum.

Mener på at stingene gikk av seg selv etter ca 4 uke, og gjenopptok vi sex livet uten problemer.

Var også litt redd først. Snakk med mannen din, be ham være forsiktig, og bruk masse glidemiddel.

Skrevet

Jeg ble klippet ved fødsel for litt over 3 år siden og det er enda synlig hvor klippet ble gjort. Men hadde ikke vondt i 'riften' i det hele tatt. Man revner nok ikke opp igjen, hehe. Men det tok litt tid før såret ble pent synes jeg. Er visst noe med ammingen, at vevet gror litt dårligere en periode pga det. Men ble helt fint etter jeg sluttet å amme, ikke vondt der heller (hadde fremdeles litt vondt 6 mnd etter fødsel - litt ømt på en måte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...