Gå til innhold

Trix for god nattesøvn?


thankful

Anbefalte innlegg

Hei!

Prøver å holde ventehumøret oppe, men skulle så veldig gjerne ha sovet bedre om nettene. Det er klin umulig å sovne før ved 4-5 tiden på morgenen og det er fortsatt 11 dager til ofisiell termin. Hva gjør dere om nettene? Sover dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Soving er nok oppskrytt her om dagen i alle fall. Har hatt 3 søvnløse netter på rad her nå, og det kan kjennes ut som det går mot den 4. også.

 

Har ingen triks, så prøver derfor å få tatt meg en lur i løpet av dagen, så det ikke blir altfor ille. Men enig i det at ventetiden blir i alle fall ikke lettere av å ikke få sove om natten heller... Får bare håpe at det betyr at kroppen og babyen holder på å ordne seg til, og at det ikke blir altfor lenge å vente til vi har nurkene våre i armene. Er trøsten jeg prøver å gi meg selv da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva plages du med? Mange grunner til å ikke få sove. Kan jo være vi har ett råd for dine søvnløse netter. Nypete er f.eks trettende. Bare ikke ha sukker i for da blir du gira.

 

Jeg har 9 dager til termin og sover som ett barn ca 12 timer i døgnet. Legger meg i 23 tiden står opp og sender barna til skaolen (dette er attpåklatten) og går å legger meg igjen. kjelden oppe før i 11 tiden med masse energi til det jeg trenger å finne på.

 

Jeg stabler meg opp med stor pute mellom beina og ei lita under magen, tygger to tabletter mot halsbrann og legger meg godt til rette på venstre side. Dette for at magesekken skal ligge lavere enn halsen. Stor pute hjelper og.

 

Bruker lydbøker for å slappe godt av. På med iPoden og ligge å lytte, må alltid høre alt på nytt igjen, men om jeg skulle våkne om natten er det jo bare å sette den på igjen. Hadde kjedet meg ihjel av å kikke i taket...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...