Gå til innhold

Hva er din yndlingsmaskara?

Anbefalte innlegg

Skrevet

pleier ikke å kjøpe veldig dyre men slike som er på cubus, hennes og maurits og slik. Hva bruker dere? finner liksom aldri en favoritt jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestiller alltid på strawberrynet.com eller feelunique.com. Da får jeg merkesmaskara til samme pris som de på cubus omtrent.

Jeg anbefaler lancome hypnose eller ysl singular. De er meeeget gode:)

Skrevet

L´Oréal Voluminous tror jeg den heter. Strålende fornøyd. Har en haug med andre som skal være så gode også, men jeg ender alltid tilbake igjen til Voluminousen:-)

Skrevet

jeg bruker Mary kay sin ultimate mascara. kommer aldri til å bruke noe anna igjen! den er kjempegod. og man får ikke vipper som klistrer og klumper seg. ikke blir de stive og sprø heller!

Skrevet

diorshow, backstage!!!! favoritt over alle favoritter!!!!

Skrevet

Max factor sin false lash effect, er fornøyd med den =)

Skrevet

Har brukt loreal volum x 3 og 4 tror jeg den heter i flere år. Men så prøvde jeg den der 2000 kalories eller hva den heter. Maybeline kanskje. Den er god. Men så ser du kanskje at jeg ikke har såå veldig god peiling heller hi hi =D

Skrevet

Det er Max Factor som har 2000 calories:) Og den er kjempegod..

Det er også Loreals volum x4 mascara. Max Factor kommer med en ny mascara snart og den er dritbra:) Fikk en prøve på den av en selger før jul og synes den er fantastisk!

Skrevet

Etter mye frem og tilbake har jeg funnet min favoritt: Lancôme Définicils !!

Synes den er kjempegod:)

Skrevet

Diorshow reagerer jeg veldig allergisk på, og har hørt om andre som også gjør det.

Skrevet

Jeg liker i utgangspunktet diorshow best!

Men desverre syntes jeg den tørker skrekkelig fort ut, og dermed begynner å drysse etter å hatt den en mnd halvannen :S

Så bruker lancome hypnose isteden :)

Skrevet

Diorshow:)

Skrevet

Kanebo 38!! Den får du bare vekk med 38 grader varmt vann.. Ikke noe annet, det er helt supert for meg som klør meg i øynene hele tiden...:P

Skrevet

Define-a-lash, men veit ikkje kven som lagar den. Syntes ikkje den var fantastisk til å begynne med, men etter å ha prøvd ein del andre i ettertid har eg likt den bedre og bedre...

Skrevet

Lancome Hypnose.. Kommer alltid tilbake til den. :)

Skrevet

Diorshow!!! Absolutt beste ever!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...