☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Har nå (endelig) funnet ut hva som er galt med meg. Jeg har agorafobi Veldig slitsomt. Lurer nå på om det er andre her som har det og hvordan dere takler det
trusty Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 tror mange kan ha det i større eller mindre grad, jeg er ikke altid like glad i menneskemengder, kan føle meg utilpass og vil bort, men råder deg på det sterkeste å ikke unngå situasjonene- da nører du oppunder angsten, åpne plasser har jeg ikke problemer med men menneskemengder kan jeg bli litt svett av ja, men om det er så gale med deg at du får hjerteklapp, svette og angstanfall bør du søke hjelp! Lykke til:)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2010 Jeg går på butikken og står i kø der men vil helst ikke gjøre det alene så har et problem. Skal til fastlegen på mandag. Har pågått en stund så jeg merker at det styrer endel av livet mitt nå.
2smågull Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 da er det greit å få hjelp for det ja. kognitiv terapi kan være bra.men du blir sikkert henvist til psykolog. som vil utrede videre. ett tips du allerede har fått om å ikke unngå det som gir deg angst er lurt. det har jeg fått beskjed om også. for om man hele tiden unngår steder som blir ubehagelige,så blir man til slutt bare sittende hjemme! Lykke til! håper du får hjelp!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2010 Takk for svar Ja jeg prøver å la være å unngå ting men det er så vanskelig. Greit å få hjelp nå kjenner jeg Jeg er så sta så nr jeg først får nok og ikke orker dette mer så kommer jeg til å klare det!! Det er jeg sikker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå