Gå til innhold

Barnebidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer om det oppdages at barnefar har utelatt opplysninger i forhold til inntekten sin? Kan man straffes for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men en kan be om ny utregning av bidraget, med grunnlag i nye opplysninger.

Skrevet

Det har jeg gjort, og han har ikke oppgitt hva han egentlig tjener av biinntekter. Jeg har sendt inn en klage på vedtaket. Er det lov å lyve om inntekten sin?

Skrevet

Klart det er, så lenge de ikke blir tatt.

Her har han unnlatt å oppgi at han har samboer, nav nektet å gjøre noe med det. Så får 500 kr i barnebidrag.

En periode fikk jeg satt opp bidraget å da gikk han å fikk sjefen til å "si han opp". Jobbet svart, så han har ikke fulgt noen av samværs avtalene. Vi flyttet nærmere føde plassen vår å da gikk han plutselig til advokat å forlangte delt foreldre ansvar, ny (KJEMPE DYR) samværsavtale og innsyn i absolutt alle ting. Laget et rent helvete for oss. Men retten mente at jeg skulle sette en strek over de siste 7 år å begynne på nytt. Betalte over 20 000 kr for en avtale som ikke tar noe hensyn til barnet eller min familie. Livet er urettferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...