Vildemamma Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Har lest her inne at man kan ta Minifom et par dager før planlagt KS for å begrense evt. helt slippe luftsmerter etter inngrepet, noen som har erfaringer med dette?
Lavendel*06*10* Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Har hørt det ikke har noe å si. Man får luftsmerter om de må "rote" rundt inni der.. Å da vil man altså få disse smertene uansett.. Er nok bare noe vi må leve med.. Skal ha planlagt snitt om 5 dager og har vært plaget med luftsmerter siden lille julaften. Så om det fortsetter etter ungen er ute så tåler jeg vel det å.. Hehe
nr.3 :) Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Min lege mente at dette ikke hjalp, så jeg tok det ikke. Hadde endel ubehag med luftsmerter dagen etter inngrepet. Du kan evt få klyster etter inngrepet for å få bort luft. Lykke til.
bianchi Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Hjelper nok ikke ta minifom nei...de virker på luft i tarmen... luftsmertene du får etter ks og laprascopi (kikkhullsopr..) er luft i buken, som forsvinner etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå