Gå til innhold

Bolledeig og Mammas lille venn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva skjer? Er så lenge siden dere oppdaterte oss at nå lurer jeg fælt på hvordan det går med dere:-). Håper no dere har hver deres lille på utsiden nå, iallefall snart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja håper å få høre ståa etter hvert nu.

Vi er jo mange som følger med og er spente :0)

Tvi tvi uansett hvis dere enda ikke har fått noe.

Klem

Skrevet

Heisann.

Så koselig at dere bryr dere ;o)

Nei, her roet det seg i går kveld/natt, for at det så tok seg opp igjen i 2-3 tiden. Har hatt rier med 10 min mellom som har vart i 1-1,5 min....men så roet det seg i gjen rundt halv 14. Har sovet par timer nå.Våknet av et kraftig tak i ryggen og magen...men er sliten og veldig lei nå ;o/

Håper virkelig at han kommer ut snart.....vil ha skikkelig vondt som ikke stopper.

Trodde det var 3-mann som var en luring jeg, men nr. 4 er en enda større luring.

Litt rart for min del, siden alle mine har kommet før termin og hun minste er prematur....og nå er jeg plutselig på overtid med han her.

Krysser fingrene for at bolledeig har fått babyn sin i armene nå iallefall ;o)

Skrevet

Så klart vi bryr oss her inne,vi er jo alle i samme "hormonjolle",huff ja heller kjempevondt i 5 timer,også ferdig med det;-))) Krysser alt for dere begge

Skrevet

Takker så mye ;o)

Uff ja, du vet jo virkelig hva det går ut på hønny-bunny etter all den tiden du holdt på.

Er jo bare LITT utålmodig nå også...he he

Skrevet

Bolledeig da?? godt å høre at mammas lille venn klarte å knipe til 2010:O) hehe, lever litt gjennom dere som går i fødsel når som helst nå kjenner jeg... sukk... utålmodig selv også nå!! Og så altfor lenge igjen...

Skrevet

Det ble 2010-baby på oss :) Såvidt! Kl 03.21 01.01.10 ble lillebror født :) Tok 4 1/5 time fra vi ankom sykehuset med drøye 3 cm åpning til det hele var over.

Nå er jeg så trøtt at jeg ser dobbelt, så får prøve å sove litt mens bolla sover :) Koselig å bli spurt etter! Lykke til alle sammen, og spesielt Mammas lille venn.

Skrevet

Gratulerer Bolledeig:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...