Kjærlighet <3 Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Lurer på å dra langt bort neste jul. Så langt at det blir sommer og solc :-) Men hvor burde vi dra? En plass det ikke er altfor dyrt og varmen ligger på ca 20-25 grader... Vi har tre barn som til neste år vil være 1år4mnd, 4,5år og 6 år. Noen med gode forslag til noen somer lite bereist i den store verden ? :-)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Egypt, men ikke Hurgada! Reis heller til sharm el sheik mye mer fint sted.
trusty Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 vi feiret på gran kanarisa et år, som en god norsk sommer og maten der er var stort sett god, men pass på at dere ev. ikke bestiller hotell høyt opp mot fjellene.....stupbratt, hadde fått nerveduppa av å bo slik med barn....vi var på puerto rico da....var ikke det helt store å ta seg til der, et stort kjøpesenter med masete ulovlige innvandrere som skullle selge alt mulig....kanskje bedre på arguinengin da? uansett leeeeenge til vi reiser utenlans i jula igjen, ikke noe for meg, da vil jeg heller leie meg ei hytte til fjels og rømme dit i jula....
Norwegian by injection Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Hawaii, akkurat kommet hjem derfra, helt fantastisk ;-)
Kjærlighet <3 Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2010 Tusen takk for svar. Skal se litt på plassene dere har foreslått... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå