Gå til innhold

i eit parforhold uten følelser for han ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har den siste tiden tenkt over mine følelser for min samboer, eller har vel egentlig vert på di tankene lenge, men ikke helt tørd å innse hva som egentlig foregår. men har da innsett at jeg ikke har noen rettsmessige følelser for min samboer, bryr meg om han men elsker han ikke lenger, eier ikke den type følelser for han lenger.

men så til problemet, vi har vert sammen i 4.år har en gutt på snart 2 sammen og venter gutt nr 2 i mars, så dette temaet er jo veldig sårbart. vi har også overtatt mitt barndomshjemm, enn bonnegård som vi kjøppte av mine foreldre, og det største problemet med at vi eventuellt skal gå fra hverander er da at jeg ikke har råd til å sitte med mitt barndomshjemm/mine foreldes livs verk (bonnegården) og jeg kan ikke se for meg å selge den til fremmede. dettte er mitt store dilemma, og pga dette har jeg da ikke kommet meg ut av forholdet, pga det skremmer meg med tanke på hva som vil skje. Min samboer vet at jeg ikke elsker han, men synest vist ikke at det er det største problemet, pga han er jo her fortsatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, what to do?

Ikke lett, kan dere ikke prøve litt rådgivning?

PS: BONDEGÅRD +++

Skrevet

Hva legger du i å elske da?

Mener du at det ikke kribler i magen lenger når du ser han, så er det ganske normalt i ett forhold. (Om man har hørt på samlivseksperter sier de ofte at forelskelsen og begjæret ofte forsvinner jo mer knyttet og jo høyere man elsker partneren sin.)

Men mener du at du driter han fullt, og egentlig ikke ville bli lei deg om han døde i dag, så ville jeg jo vurdert andre ting. Som feks å bryte ut av forholdet. At du da ikke har råd til å sitte igjen med huset må jo være en liten pris å betale for å bli fri?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...