christina88 Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 babyen har endelig snudd seg vanlig i uke 37 så nå kan ting gå naturens gang, vente normalt på at ting starter av seg selv:) et tips til folk med seteleiebabyer , jeg stressa meg selv unødvendig med dette.. følte at det var altfor kort tid igjen til all planlegging av en setefødsel osv.. nå er jeg bare letta:)
Terese med to jenter Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Så fint må være deilig når man har gått og bekymret seg... Lykke til!
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Så fint! Synes du er heldig, jeg er i uke 31 og min ligger i tverrleie. Kjenner jeg også stresser litt med det, men håper nå det vil gå bra til slutt.
christina88 Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2010 han lå i tverr i uke 27 og i uke 32 i sete, og nå i uke 37+6 ligger han riktig,.. jeg fikk beskjed av gynokologen at de skjelden snudde seg så seint hos førstegangs mens jordmora tok det helt med ro... derfor jeg var engstlig, for er ikke bare bare å få to helt forskjellige beskjeder av fagfolka du skal høre på..... lykke til mrs pregnant han snur seg sikkert:)
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Tusen takk for det! Håper nå han vil snu seg. Er 4.gangs fødende, så håper det hjelper. Skjønner godt at det er vanskelig å forholde seg til to forskjellige meninger fra fagfolk. Men du har gitt meg stort håp nå. Vil jo gjerne føde normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå