rosered Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Har en kombi vask og tørk, som jeg ikke syns fungerer lenger da vi nå er 3 i familien og skal kjøpe vaskemaskin og tørketrommel isteden. Trenger en vaskemaskin med god kapasitet og som vasker reint. Må ha 1400 o/min og over 7 kg. Hvilket merke er bra og hvilket er ikke bra?
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 AEG er ett veldig bra merke,har hatt min i snart 6 år aldri vært noe tull.Og vi er fem stykker så den er ofte i bruk ;0)
Sistah*G07*J09* Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 AEG Kjempe fornøyd med min vaskemaskin og tørketrommel av det merket Vaskemaskina har jeg bare hatt i 2år, men ikke vært noe krøll med den. Tørketrommelen har jeg hatt i vel 5år, og heller ikke hatt noe krøll med den Super fornøyd, å så er det greie priser på dem
alvamamma Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 LG har også gode maskiner. Da vi kjøpte fikk vi anbefalt Miele eller LG. Ble LG da den hadde større kapasitet.
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Miele vaskemaskin og tørketrommel har vi og vet jeg ikke kommer til å bytte merke.Er kjempefornøyd med den!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Vi kjøpte denne for et par mndr siden. Er storfornøyd!! http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-tork/vaskemaskin/ARGD169EU/hotpoint-ariston-vaskemaskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå