Gå til innhold

barnehage å mor med angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det snart barnehage start å jeg gruer meg veldig.Til å være der i tre dager med ungen (innkjøringsfasen)å alle foreldre møter å sånn .Jeg sliter med sosial angst å er så redd for å bli utenfor i gruppe.Får hetta å er redd for å bli vurdert av andre.Vil egentlig bare gjemme meg bort å bli i min lille ensome verden.,Men det er ikke så lett når jeg har fått en liten en.Er bare så redd jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du ikke har innkjøring alene?

Har sosial angst og jobber i bhg.

Har det slik som deg, å har store problemer med å komme i kontakt med de andre foreldrene. Finner liksom ikke ut hva jeg skal si. Merker det spesielt på skolen, men der er det bare en av foreldrene som prater til oss, virker som de fleste prøver å unngå oss. Møter opp på de forskjellige arrangemanger, men er som oftest alene. Slik er det bare. Holder meg til barna mine, er tryggest:o)

Lykke til, det går nok bra:o)

Skrevet

Kognitiv terapi vil være tingen for deg, det vil ikke hjelpe deg i den situasjonen med barnehagen, men vil kunne gi deg et mye bedre liv på sikt.

PS Husk, det er ikke du som blir vurdert eller står i fokus når barnet ditt begynner i barnehagen. De som jobber der er mest opptatt av å få barnet ditt til å trives og til å ivareta de andre barnehagebarna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...