Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Hei! Er i uke 28+3 i dag og de siste dagene er jeg blitt så stinn,gått ned to kg i jula,men det gjør ikke noe,har litt å ta av så....men er så ille stinn og det er så ubehagelig å bøye seg også blir jeg så vanvittig tungpusten av ingen ting....Jeg var ikke sånn med de to første gutta,så jeg lurer litt på hva dette er.På ul så sa dem at nurket i magen var litt liten så dem satte termin til 25mars,men hverken jeg,legen eller jm min trur det går så lenge.Termin etter mens er8mars.....kan det være derfor jeg har det som jeg har det? Noen med samme erfaring?
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 1. januar 2010 Ingen som opplever det samme bare jeg som er i dårlig form eller?KNIS!!!
baby82 Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Jeg er i samme båt...hihi:) Jeg føler meg også i dårlig form, bare jeg går en trapp så puster og peser jeg lenge etter.. Nå har babyen lagt seg med hodet ned, men stumpen presser den opp undet ribbeina mine. jeg har plass til så lite mat.. jeg småspiser hele tiden for å holde kvalme i sjakk. Jeg ble satt fram to uker jeg og på UL, jeg får ikke det til å stemme i forhold til siste mens..men men. Jeg har 6uker igjen til UL-termin..men bare 4uker til min termin.. jeg fødte to uker før min termin forrige gang, da er det plutselig skremmende hvor nærme fødselen kan være.. Hvordan er SF-målene dine på kurven da? Kan det se ut som du er lengre? Jeg har hele veien ligget litt over gjennomsnittet. Det blir spennende å se når barna våre vil ut.. Masse lykke til:)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2010 Takk for svar....skal til jm nå til uka,spent på sf mål da....lenge siden jeg var på kontroll se,husker ikke hva sf mål var da....var hos lege 9des og jm 20nov så vi får se på tirsdag.Hvor mange uker er du da?
baby82 Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 34 uker på vei. Jeg skal til JM den 15. skåje d. Spennende å se hva jordmora di sier til uka da. Lykke til:)
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 har d òg som deg...tungt er d! Kan ikke akkurat skryte av å ha tatt av noen kg...her bare velter de på, blir jo ikke lettere av d da... Hadde d ikke slik med noen av jentene, denne gangen sliter jeg med å bøye meg uansett om d er litt eller helt ned på gulvet...phu bare 2,5 mnd igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå