Gå til innhold

må bare fortelle vår fantastiske historie som det egentli er :)

Anbefalte innlegg

det hele startet for ca 16 mnd siden, sluttet på pillen.

vi har prøv siden den gang, el.tester osv.

i sommer fant legene ut at samboeren min hadde ganske så nedsatt kvalitet. =( tok prøve igjen etter 3 mnd og den hadde heller ikke gode resultater.

så i okstober 09 fikk jeg beskjed om å komme inn å ta blodprøve andre dag i mens. det skulle da altså være rundt 20 november.

dette måtte leveres videre pga "søknad" om prøverørs.

jeg ventet frem til 24 ingen mens var kommet, ringte til legen å han sa, ta en test! ble jo helt sjokket! hehe tenkte aldrig tanken, måtte jo ta blodprøve! hehe

testen tok jeg å det kom 2 streker. fantastisk! vi var helt ville her. lurer på hva naboen trodde om oss, er ganske godt innsyn å vi så han mens vi hadde reine seiers dansen her. hehe.

men selfølgelig dagen etter blødde jeg å hadde smertet. fikk bekreftet SA først 30 november.

legen sa at det var godt tegn at vi hadde klart det på en måte da på egenhånd. men anbefalte oss å fremdeles stå på liste for prøverørs (eller hva det kalles) for sjansene var jo ikke akkurat gode på egenhånd.

det fantastiske er at jeg er GRAVID igjen!!! =) mnd etter!! har ikke hatt mensen mellom engang. =)

livet er fantastisk!

ca 5 uker på vei.

fantastisk!!

måtte bare si det til noen! hehe vi vil prøve å ikkee si det til så mange siden vi mistet sist!

termin 08.09.10 =)

det som er kjipt er at jeg skal gjennom min 6 opperasjon om 2,3 og den 7ende 2 uker etter dette, hvet ikke om dettte lar seg gjøre. men ellers er jo dette flott =)

Fortsetter under...

Hipp hurra og gratulera så masse!

Kryssar fingrane for at det går bra med denne spira. Opplevde også å miste først forrige gang, men blei også gravid igjen med ei gong - og det gjekk bra. Han som skal bli storebror er no 15mnd, og eg er 5-6 veker på veg med nr to! :-)

Gratulerer så mye. Det var en fantastisk opplevelse kan jeg tenke meg og se at testen ble positiv. Skjønner godt at du bekymrer deg litt for det å miste men nyt graviditeten. Lykke til.

Godt nytt år forresten.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...