Gå til innhold

må bare fortelle vår fantastiske historie som det egentli er :)


endelig huleboer :)

Anbefalte innlegg

det hele startet for ca 16 mnd siden, sluttet på pillen.

vi har prøv siden den gang, el.tester osv.

i sommer fant legene ut at samboeren min hadde ganske så nedsatt kvalitet. =( tok prøve igjen etter 3 mnd og den hadde heller ikke gode resultater.

så i okstober 09 fikk jeg beskjed om å komme inn å ta blodprøve andre dag i mens. det skulle da altså være rundt 20 november.

dette måtte leveres videre pga "søknad" om prøverørs.

jeg ventet frem til 24 ingen mens var kommet, ringte til legen å han sa, ta en test! ble jo helt sjokket! hehe tenkte aldrig tanken, måtte jo ta blodprøve! hehe

testen tok jeg å det kom 2 streker. fantastisk! vi var helt ville her. lurer på hva naboen trodde om oss, er ganske godt innsyn å vi så han mens vi hadde reine seiers dansen her. hehe.

men selfølgelig dagen etter blødde jeg å hadde smertet. fikk bekreftet SA først 30 november.

legen sa at det var godt tegn at vi hadde klart det på en måte da på egenhånd. men anbefalte oss å fremdeles stå på liste for prøverørs (eller hva det kalles) for sjansene var jo ikke akkurat gode på egenhånd.

 

det fantastiske er at jeg er GRAVID igjen!!! =) mnd etter!! har ikke hatt mensen mellom engang. =)

livet er fantastisk!

 

ca 5 uker på vei.

fantastisk!!

måtte bare si det til noen! hehe vi vil prøve å ikkee si det til så mange siden vi mistet sist!

 

termin 08.09.10 =)

 

det som er kjipt er at jeg skal gjennom min 6 opperasjon om 2,3 og den 7ende 2 uker etter dette, hvet ikke om dettte lar seg gjøre. men ellers er jo dette flott =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hipp hurra og gratulera så masse!

Kryssar fingrane for at det går bra med denne spira. Opplevde også å miste først forrige gang, men blei også gravid igjen med ei gong - og det gjekk bra. Han som skal bli storebror er no 15mnd, og eg er 5-6 veker på veg med nr to! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Det var en fantastisk opplevelse kan jeg tenke meg og se at testen ble positiv. Skjønner godt at du bekymrer deg litt for det å miste men nyt graviditeten. Lykke til.

 

Godt nytt år forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk, ja dette blir spennende.!! =)

ja må jo være en a de beste opplevelsene noen gang! hehe

 

godt nyttår dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...