Gå til innhold

Noen som har vert/er plaget med sopp her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert spørt før, men blir gal snart. Etter jeg satt inn spiral har jeg hatt det hver mnd. Begynner en uke før jeg får mensen. Har vert slik 5 mnd. på rad nå. Kan det være p.g.a. spiralen?

Skal bestille meg en time til legen på mandag for sjekk. Spiralen skal definitivt ut om det er p.g.a. den. Aldri vert plaget med sopp før jeg satte den inn.

Noen som har vert borti noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var veldig plaget med det etter jeg satte inn spiral. det som hjalp var noen vaginaltabletter som jeg brukte 2 av, flere ganger pr. dag i noen dager.og krem i tillegg. skikkelig kur! hehe. før har jeg bare brukt krem. og det tok ikke knekken på det. men etter denne runden har jeg faktisk ikke hatt det igjen :) håper du blir kvitt problemet også. for det er ikke no godt!

Skrevet

har du prøvd vivag vaginalkapsler? jeg og ei jeg kjenner brukte disse. etter behandling i 2 mndr var klimaet der nede stabilisert

Skrevet

Prøvd disse tablettene som følger med canesten salven. De to siste mnd har jeg kun brukt salve. Virker som soppen forsvinner, men kommer jo igjen og igjen...

Skrevet

det kan være du har sopp *"lenger opp" så at det lønner seg å få tabletter man svelger i tillegg.. har fått det en gang også-men da tror jeg du må til lege først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...