Pinguuu Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Er 14 uker på vei, når jeg ligger flatt så er magen helt flat....burde det ikke komt en kul snart? Dette er 4 mann og er redd det ikke er noe inni der alikevell.... andre som har det slik?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Det e val ganske forskjellig på alle når magen kommer. Æ e 2 gangs, og snart 18 uke , å kan så vidt se nu at æ e gravid når æ ligg.. det kommer jo ann på om man har mage fra før av.
junimamma85 Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Det er nok helt naturlig, alle går og venter og håper på den første antydningen til kul på magen de første ukene/mnd, noen får ikke kul før rundt 5. mnd! Jeg er nå 18 uker på vei og det begynner å synes ganske mye. Jeg har lest og hørt at det er veldig individuelt, helt avhengig av kroppsbygning og størrelse. Selv er jeg veldig lav og har en kort rygg, så det synes nok fortere på sånne som meg enn høye folk/lang rygg.. Magen vokser jo dermed fortere pga liten plass ellers i magen Kulen kommer rett som det er, bare ha tålmodighet snupp
Pinguuu Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2010 Takk for svar, skal prøve og være tolmodig Tenkte at unge nr 4 kom til og vise tidligere...må komme meg til legen og få en sjekk, har ikke gjort de heller enda :/ Har mage når jeg står, men tenker at det må jo bare være fett siden den forsvinner når jeg ligger Jeg blir viss ikke klokere etter hvert svangerskap alikevel Er tynn til vanlig uten mage...så smører meg med tolmodighet!....vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå