lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Tror samboern snakket om han hadde brukt ca 500 kr. Jeg synes i grunnen det er unødvendig. Jeg syntes ikke jeg så vårt eget fyrverkeri bedre enn alt annet fyrverkeri. hadde klart ,meg helt fint uten.
-------- Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Kanskje 50 kr på stjerneskudd.. ) Men naboene her som vi var sammen med rundt midnatt hadde fyrverkeri for nesten 2000 kr. Så det holdt.
blond Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Vi kjøpte to pakker stjerneskudd. Jeg er glad for at mange skyter opp raketter til glede for oss som ikke gjør det. Jeg tror nyttårsaften ville blitt tammere uten.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 179 kr. To pakker stjerneskudd og to batteri greier.. Jeg liker heller ikke å sende opp raketter selv, og liker iallefall ikke å bruke penger på det selv. Her bor vi midt i byen nesten så vi så raketter hele kvelden og da kl ble 2010 så eksploderte det jo av raketter rundt oss og på byen. Så det var ett fantastisk syn:)
Lene~mor til tre Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Vi har brukt maks 100 kr, ungene fikk to pakker hver med stjerneskudd og vi kjøpte to bordbomber som var kjempefine hehe. Satt 2 stk bordbomber på stuegulvet, og ut kom det masse norske flagg, stjerner og girlander hehe
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Mannen fekk med seg "restar" etter fyrverkerisalget på jobben då dei stengte i går. Skal høyre med sjefen på mandag kor mykje han skal betale for det. Var vel gjerne rundt 600 normalpris.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Det er det gubben som styrer.. å han er hekta på fyrverkeri. Men tipper mellom 500 og 1000 kr tipper jeg. Fikk han heldigvis med på at i år så skal vi ikke ha noe annet enn stjerneskudd. de har jo felles fyrverkeri i by'n som er mye mer spennende å fint å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå