lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 ang nyttårsfeiring, og om ungene klarte å holde seg våkne eller ikke? Hos oss hadde jeg trodd lillemor kom til å bli trøtt tidligere, men hun klarte helt fint å være våken til etter rakettene var sendt opp. Når vi da kom inn, begynte hun med at hun skulle leke, noe hun ikke fikk lov til, og jeg tror hun sovnet med en gang hun la hodet på puta. Hørte iallefall ikke noe til det vanlige maset som pleier å være etter hun har lagt seg. Eldstemann tror jeg var våken til 02-02.30. Jeg gikk å la meg kl 01, siden jeg har vært på jobb siden 8.30 i dag.
blond Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Eldste klarte å holde seg våken og minste sluknet tidligere enn forventet. Godt det er lenge til neste lange kveld de skal være våkne (det blir vel St.Hans aften). Har det vært tungt på jobb i dag?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Ja alle tre våre var faktisk våkne når vi gikk inn i 2010. Yngste ble jo da lagt som vanlig, men våknet sent av alle smellene (eller annet) så hun var våken til vi hadde kommet inn i det nye året. De to andre hadde ingen problemer med å holde seg våken. Og det regnet jeg ikke med heller.. Men når kl hadde passert midnatt og vi hadde vært ute og sett alle rakettene så sovnet de veldig fort:)
yasmina Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Ingen som holdt seg vaakne her, mini sovnet 1930 og 2130 ville eldste hjem, var troett og graat. Dro hjem da og i dag har alle 3 over 39 i feber !!!
yasmina Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Takk,takk ! Gaar greit her, men er litt pes med 3 stk under 5 med feber. Skal snart en tur til naboen med alle de 3 syke paa slep, de har piniata til ungene og det er de visstnok i form til. ( ble nok smittet av naboen som fremdeles gaar paa antibiotika, og minsten der er ogsaa syk saa ingen smittefare ved aa gaa dit )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2010 Har vært litt trøtt en periode på jobb, ja, men det passet slik at vi gikk tur da, så da våknet jeg litt igjen. Får kanskje sove litt nå på ettermiddagen.
Lene~mor til tre Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Her gikk det helt fint Gutten min klarte også å være oppe for første gang
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Ja, her greide barna fint å være våken til 1 time inn i det nye året:) Det er sjelden at barna får ut å ake på akebrett kl 22, og 23 om natta.... men slik holdt de seg våkne..hehe:))
aimai Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 Nei,denne dagen blei langt fra som forventet. Me skulle i bursdag til min mor. Skulle der ete kalkun og kose kon,men eg var sengeliggende med feber,verking i ledda og hodepine heile det døgnet. Fekk kikke ut gjennom persenna da eg våkna av alle smella.Thats it:((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå