Gå til innhold

de ha vert vannet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag rundt 7 tiden våknet jeg. da hadde jeg sovet siden rund 3-4 tiden. da jeg skulle opp av sengen tok jeg et god tak i barnesenga som står klar ved siden av meg. i de jeg tar tak og trekker meg og begynner det å rene mellom beina min, ikke masse men nok til at de druppet på gulvet. jeg kom meg deretter inn på do der det kom litt mer. jeg sår så inn i stua finner meg noe å drikke så går jeg å legger meg igjen. jeg ligger i sengen litt med noe smålig menssmerter og plutselig begynner det å rene igjen, litt denne gangen og ikke masse men sånn at de kom på et håndklær i senga, da jeg luktet på de for å se om de var urin så luktet de som søtt/sæd aktig lukt. hadde sex i går men kan luka fra sæden ligge så lenge igjen?? har noen opplevd at de ikke fosser vann ut men at de kommer litt og litt renende?

er førstegangs gravid, har lest masse men forstår ikke så mye av de enda.

jeg er også 3 dager på overtid i dag, bude jeg ringe føden?

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om vannet ditt er gått og en fødsel er på gang:) Ring føden du!! Lykke til:)

Skrevet

Jeg synest du burde ringe, jeg lekket fostervann i tre dager før fødselen, så det er fullt mulig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...