Gå til innhold

2010!!


mie86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Da var det rett side av nyåret.... Har hatt rier i over 48 timer, (eller i allefall meget sterke kynnere som og har smerter med seg) Slimproppen gikk i går, evt en tegningsblødning, for litt blod kom i dag og... Jordmor på sykehuset e veldig oppmuntrende.... (NOT!!) smertene har økt, men riene e uregelmseeige, Men fremdeles med alt mellom 2 og 7 min mellomrom. De fleste varer rundt 1 minutt til 1 og et halvt.......... Og jordmor sa, du er gjerne begynt fødselen, men du kan gå slik i dager ennå... (og jeg finner ikke det særlig oppmuntrende da jeg har vondt! og har vel og en form for fødselsangst. Ligger fødselsplan og alt i journalen, siden jeg har hatt samtaler på sykehuset..) jajaja... Sitter no her eg og min kjære og lurer på hva vi skal gjøre... Tror nok at vi ender med å ta en ny tur på sykehuset for kontroll i allefall.... Håper vi ikke støter på den tullingen av en jordmor som jeg snakket med på tlf....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har så tette rier, burde de jo absolutt ta deg inn på sykehuset! Jeg hadde dratt dit og krevd at de hjalp meg. Lykke til! Og håper du får en super jordmor som kan hjelpe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg mie86!! Har vært litt småstressa over at gullet kan komme i slutten av desember.Hadde vært utrolig kjip for han! Men nå er han HJERTELIG velkommen:) Sykehusterminen er 21.jan, så er enda et par uker til den store datoen. Men gjør meg ingenting om han kommer før! Lykke til til dere alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på kontroll på sykehuset i går kveld i 19 tiden. Var ikke mye gode nyheter å få der nei..... Slimproppen e gått, og det var så vidt plass til en fingertupp i åpningen, så atter en bomtur. Så sier jeg at jeg hadde ikke kynnere eller så sterke smerter med førstemann når jeg fikk henne. (noe som forøvrig gjør meg mega forvirret! når kommer de ekte riene, og gjør de mer vondt enn dette får jeg be sambo om å slå meg hardt i hodet eller noe sånn og ta meg med til sykehuset.... Og jeg tåler normalt sett en god del....) Jeg kunne gå med disse kynnerene som JM insisterte på å kalle dem i alt fra et par timer til tre uker før noe skjedde! og jeg som trodde ting skulle gå fortere med nr to! Det er jammen ikke rett her i allefall...

 

Når jeg ringte for å si vi kom, fikk jeg snakke med samme tullingen jeg snakket med tidligere på dagen. Juhu. Føden var full, så jeg måtte gå til Storken. (I Bergen er føden der man går om man ønsker epidural eller ha andre spesielle ting under fødselen, og storken den avdelingen man føder naturlig på) Ja... Godt mot jeg dro til sykehuset med da ja... Var jo godt at jeg ikke skulle inn å føde da, for føden var stappet sa jordmor på storken. Så etter en time på kontroll (der vi i allefall fikk vite at babyen har det bra da....) reiste vi hjem igjen. Jeg var ikke særlig høy i hatten da nei. Men fremgang hadde det jo vært, ennå JM sa jeg ikke var i fødsel.. Vet ikke hva jeg skal tro jeg. Fremgang, vondt, men ikke i fødsel!! hmmm... Jaja... Får vel bare gå rundt her med au og vente jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...