Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Beklager, dette må bare ut. Jeg skjønner det er tåpelig, men jeg tør bare ikke gå og legge meg igjen, drømmen var altfor ekkel. Og den var så livaktig at jeg fremdeles er litt sint på mannen. Drømmen altså. Jeg satt med noen venner jeg egentlig ikke kjenner. Jeg kjente dem i drømmen naturligvis. Vi bodde i et hus jeg ikke kjente meg igjen i, det var ei blokk. Og de andre vennene bodde også i ymse leiligheter i blokka. Vi skulle feire nyttår, og hunden var helt vill. Han gjødde og gjødde og gjødde. Så mannen kjørte ham til dyrlegen for å høre om han kunne få noe beroligende. Når mannen kom tilbake igjen parkerte han varebilen sin (han har egentlig ikke noen varebil, men han hadde det i drømmen) rett foran oss vennene, skrur på lyset i bilen og voldtar hunden mens vi andre ser på. Vennene ler og jeg blir helt satt ut, hunden har fått munnkurv og er dopa som bare det. Jeg blir rasende og river drittsekken vekk fra hunden, han knepper igjen buksene og forteller meg at det bare er en hund og at den er så dopa at den ikke kommer til å merke noe. Og så merker jeg at mannen har blitt både høyere og fått rare klær på seg og blitt til eksen min. Nå drikker jeg kaffi og om resten av drømmene i år skal være like jævlige som denne så tror jeg det blir et søvnløst 2010.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Huffda! Håper du fikk sove igjen og at du fikk bedre drømmer da! Jeg kan absolutt null om drømmetyding, men fæle drømmer kan være ganske opprivende, så følte for å trøste deg bittelitt:) Sov godt og drøm søtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå