Gå til innhold

Forvirret og forbannet eller bare typisk gravidhormoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forvirret og forbannet på mannen min. Jeg orker nesten ikke å ha noe med han å gjøre, spesielt ikke i helgene. Dette har med å gjøre at vi ofte er hos venner og da blir det jo selvfølgelig litt øl og vin på han, samt røyk. Han røyker ikke til vanlig, bare når han drikker. Problemet er at jeg også likte å ta meg en fest FØR jeg ble gravid, være ute til langt på natt, fyllesnakke osv. Det orker jeg ikke nå, men det ser mannen min ut til å full fart å drite i! Jeg har også spurt om han kan være så snill å prøve å ikke røyke for min skyld. Rett og slett fordi jeg har så lyst på røyk selv at jeg holder på å fly på veggen. (Jeg røykte før jeg ble gravid,men har sluttet. Han har egentlig aldri begynt).

I bunn og grunn har dette med røyking, drikking (blir så full at han snøvler og snakker piss hver gang) og festing tatt helt av etter at jeg ble gravid.

I kveld dro vi hjem fra fest kl. 01.00, når vi kommer hjem velger han å tilbringe resten av natten med en nabo han ikke liker, fremfor med meg?!?! Kanskje jeg må ta et hint?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta det som ett hint,like barn leker best (om naboen din har drukket litt eller SKAL drikke hehe)

Skrevet

Husker jeg hadde det sånn jeg og.. Tålte rett og slett ikke at mannen hverken drakk eller røykte! Så jeg gav han faktisk den muligheten at ENTEN måtte han la være å drikke og røyke mens jeg var gravid, eller så kom jeg til å gjøre det samme, og at jeg da kom til å ta abort!

Klarte rett og slett ikke å holde ut at jeg plutselig "ikke hadde lov"..

Og mannen var snill nok til å gjøre som jeg sa.. (Det at han drikker og røyker når du selv har utrolig lyst, kan faktisk føre til en depresjon!)

Kommer vel sikkert til å få masse fy fy som svar på mitt svar, men det hjalp for meg! Og vi har faktisk et veldig fint forhold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...