ansjaangell Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Sitter her da, alene og litt panikkslagen! Har den siste timen flydd rundt mellom det jeg tror er modningsrier å ryddet å gjort ting klart.. Håper jeg har litt bedre tid enn dette.. Blir alenemamma og dette blir for stress for meg.. haha! Men kommer hun så kommer hun! GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!
Januarprinsesse Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Det går nok bra skal du se. Ting tar ofte litt tid... Og denne gangen har det tatt lang tid også synes jeg. Har hatt smårier i hele går, men det stoppet opp noe i går kveld. Kom tilbake i natt da, etter jeg fikk lagt meg, og nå sitter jeg her og teller minutter for å se om det skjer noe. Hadde noen regelmessige, men ikke mange nok til at jeg tør å stole på at det er ordentlig i gang enda... Tyder på at det er håp da... Godt nyttår til deg også.
NostraStoria Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Å så spennende! Hvordan går det ansjaaangell? Noe nytt?
Lilleleen Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Øy, du kan jo ikke snike på den måten, du må vente på meg ;o) vi skal jo ligge på sykehuset sammen jo Men si ifra hvordan det går da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå