Gå til innhold

Årets første dag:-). Mange dager igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 74 forhåpentligvis raske dager igjen...gleder meg til å få bekkenet mitt fritt for låsning og kunne gå tur med familien:-)!

Godt nytt år, dette er året vi får våre små ut, føles litt nærmere av den grunn òg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er min menstermin, men har ikke termin før 11. Januar ut i fra UL! SPENNENDE!!

Skrevet

2 dager til termin...

Skrevet

52 dager igjen. Det føles altfor lenge akkurat nå. Håper på en måte det kan skje noe LITT før...

Skrevet

6 dager igjen nå, og søvnløs på 3. natta på rad.... har hatt smårier i hele dag, og også i noe i natt, så det er godt håp nå.

Skrevet

14 dager igjen til UL termin...9 til menstermin... og drittlei av å ha vondt som ikke fører til noe!

Skrevet

Nå er det kun 7 dager igjen til termin! :) I følge JM må jeg belage meg på å gå over tiden.. + mulig igangsettelse rundt termin.

Utrolig rart at det er kort tid igjen! Gleder meg masse!

Nå vil jeg ha bekkenet mitt tilbake, kunne ligge på ryggen, spise spekemat og gode oster..m.m

Det jeg gleder meg mest til er å få det lille nurket i armene mine, er så spent nå!! :D

Skrevet

61 her :)

Skrevet

82 dager...........................

Skrevet

dager igjen,men har mye ujevne rier her så får se hvor lenge hun holder seg inne...

Skrevet

4 dager igjen nå!

Sexen igår gjorde nok litt susen, lå med noen tak i mage og rygg i går som gjorde mer vondt enn vanlig, men det ble aldri noe mer.

Nå på mårran har det kommet litt tilbake. Skal ut å gå meg en tur nå, håper det skal hjelpe på :)

Skrevet

Termin var for 9 dager siden. Verken sex eller kanel ser ut til å hjelpe...!

Skrevet

I dag er det egentlig 31 dager igjen til UL-termin. Men siden vi venter tvillinger blir de tadd med keisersnitt 18/1 vist ingenting har skjedd før. Så det bil si at jeg har maks 18 dager igjen. Og gjett om jeg gleder meg=)

Skrevet

Har 47 dager igjen. har fått time til gangsettning den 17 feb.

Skrevet

9 dager igjen til termin og jeg er såååå lei! Jeg er skikkelig deprimert i dag. Vil bare ha jenta mi i armene mine. Drømmer om henne hver natt..

Skrevet

22 dager til termin. så i mårra er jeg vel å regne som fødeklar. har slitt med kraftige kynnere i over 1 uke å i natt våkna jeg kl 4 uten å klare å sovne igjen. blir spennende å se om jeg går til termin eller om mini finner veien ut før. nå skal jeg iallefall ta opp sexlivet å begynne å gjøre husarbeid igjen etter en uke i ro :D

Skrevet

53 dager igjen:)

Skrevet

47 dager igjen, og alt for mye å gjøre frem til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...