Gå til innhold

Hvor gamle blir dere i 2010?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir 29.... eeek, snart 30 jo! Ikke før i oktober da heldigvis:)

 

Synes nettopp jeg var 25..

Skrevet

Neste siste dag i dette året blir jeg 40;0)Altså,nett hatt bursdag jeg ;0)

Skrevet

Jeg blir nettopp det..gammel! Jeg blir 32.. seriøst!! Ugh.. :) Hadde jeg enda følt meg yngre..

Skrevet

Har runddag i år og skal feire den med venninner som også har. Vi blir 30 og skal følgelig ha 90's party siden det var da vi var tenåringer. :)

Skrevet

 

30 år i desember 2010

Skrevet

34... Men det er under en måned siden jeg bikket 33 :-P Skulle strengt tatt ønske det var 24 som var neste stopp. He he.

 

 

Skrevet

38

Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp...

Skrevet

32 år blir jeg....

Hvor blir tiden av?!

Skrevet

Jeg blir 22, men det er ikke før i November ;)

Skrevet

33 år. i desember..

Skrevet

Jeg har også rund dag i år:) Blir 30:)

Skrevet

Jeg blir 22 i morgen, 2 januar :)

Skrevet

Hele 30 år i år - skummelt...

Skrevet

blir 26 år i februar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...