Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Jeg blir 29.... eeek, snart 30 jo! Ikke før i oktober da heldigvis:) Synes nettopp jeg var 25..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Neste siste dag i dette året blir jeg 40;0)Altså,nett hatt bursdag jeg ;0)
Miztery Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Jeg blir nettopp det..gammel! Jeg blir 32.. seriøst!! Ugh.. Hadde jeg enda følt meg yngre..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Har runddag i år og skal feire den med venninner som også har. Vi blir 30 og skal følgelig ha 90's party siden det var da vi var tenåringer.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #13 Skrevet 1. januar 2010 34... Men det er under en måned siden jeg bikket 33 :-P Skulle strengt tatt ønske det var 24 som var neste stopp. He he.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #14 Skrevet 1. januar 2010 38 Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp...
AndreVonDrei Skrevet 1. januar 2010 #15 Skrevet 1. januar 2010 32 år blir jeg.... Hvor blir tiden av?!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #19 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har også rund dag i år:) Blir 30:)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 1. januar 2010 #20 Skrevet 1. januar 2010 Jeg blir 22 i morgen, 2 januar
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 1. januar 2010 #21 Skrevet 1. januar 2010 Hele 30 år i år - skummelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå