Gå til innhold

Hei, hva kan det være:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på en ting.

Jeg har vært prøver i 2 måneder, eller er i min andre nå.. er fruktbar nå 28des-2jan.. Eggløsningen befinner seg 31 desember.

Å jeg har hatt små stikking nederst i magen alle disse dagene. Hva kan det være? Graviditet? Noe som kommer av eggløsninga?

Skal ta en test om en ukes tid.

Men om det er noen erfarne med å være gravid her, om de har kjent noe av det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig er det fr aeggløsningen.. Et evt befruktet egg ville ikke hatt til til å feste seg enda... Det tar alt fra 4-10 dager..

Mej, jeg hadde ventet i minst to uker på å ta en test, for den kommer nesten helt garantert til å bli negativ om en ukes tid.. Vent til du skal he mens med å ta test, for da sparer du testen hvis mens kommer, og du vil mest sannsynlig få et positivt svar på den tid hvis du er gravid.. Tester man før så kan man få negativt svar selv om man er gravid, og dermed må man bruke enda en test..

Skrevet

Jeg har alltid stikninger på ene siden av magen når jeg har eggløsning, så er nok det. En test vil ikke bli positiv om ei uke, hvis du har eggløsning nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...