Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Ei venninne av meg fikk unge rundt 1 mnd før meg.. og jeg og samboer skal være faddere for den ungen.. Hun har i lang tid sagt at hun skulle ha dåp i januar, derfor gikk jeg på kirkekontoret og fikk noen datoer jeg kunne velge mellom for dåp til vår unge.. Valgte bare datoer i februar siden jeg ikke viste når venninna mi skulle ha dåp.. (Har to par faddere som da fikk velge siden de begge ofte er opptatt i helgene.) Endte til sist opp med en dato som passet for begge fadder parene, og dagen etter får jeg vite at venninna mi skal ha sin dåp akkurat den datoen!! Hva faen er vitsen i å prøve å vise hensyn??? Siden hun hadde vært fast bestemt på at de skulle ha dåp i januar, så viste jo selvsagt jeg såpass med hensyn at jeg da fikk ordna i februar! Liten vits i det da.. Kommer jo ikke til å møte opp i hennes dåp da..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Om hun vvet om din dato er hun jo bae teit!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 hun viste om begge de datoene vi hadde å velge mellom.. hun fikk ikke vite hvilken dato som var bestemt før hun ringte dagen etterpå.. Men jeg var jo uansett sikker på at hun skulle ha dåpen i januar, så da tenkte jo ikke jeg på at jeg måtte si fra til henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå