Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Er førstegangs og i første trimester. Har begynt å få litt mage, men lurer på om det kanskje er jula som har lagt seg på plass, siden jeg klarer og dra den inn til "normalen" hvis jeg prøver. Hehe. Eller kan en suge inn gravidmagen?? Klarer ikke å gå med inndradd mage noe særlig lengre enn noen sekunder da! (ære være tunika'er!!)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Er sikkert mye luft. Du får ta en runde med bønner & erter og sette igang fisemaskineriet
Monajenten Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Jeg klarte ihvertfall ikke å holde inn gravidmagen selv om jeg var kommet aldri så kort, så på meg gikk det fort an å se at jeg var gravid;-)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Ikke noe problem. Når folk så på magen min, sa de at jeg ikke hadde fått gravid-mage enda hvis jeg viste dem at jeg kunne trekke den inn. Men det kunne jeg gjøre helt til jeg var i uke 32. Men jeg er lang, og har veldig flat mage vanligvis, pluss at magen min ble aldri gedigen under svangerskapet heller.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Har lest om flere som ikke hadde mage fram til 7. måned, som ikke var oppmerksomme på eller ikke hadde innrømmet graviditeten. Når da graviditeten ble konstatert i 7. måned "poppet" magen ut over natta, slik at de plutselig neste dag hadde gravid mage.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 hihi,jeg var ca 3 uker på vei da ingen bukser passet over magen.Bærer lavt denne gangen og måtte kjøpe bukser som var høyere i livet.Men det var stort sett bare meg og min mann som la merke til det da:-)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 He he, jeg måtte prøve her om dagen og se hvor langt jeg klarte å trekke inn magen! Jeg har termin om to uker og klarte å trekke inn magen så det ikke så ut som om jeg var gravid en gang! Men bare for et par sekunder, hi hi! I 1 tri så blir jo endel tarmer etc som lå langt nede før dyttet mer opp og man kan få en litt pløsete mage. I tillegg endrer ting seg i fordøyelsessystemet slik at en får mer luft i tarmene og det gjør jo ikke akkurat underverker som kjent... Babymagen kommer tidsnok! :-) Men det er bare å begynne med gravidklær dersom du føler for det allerede nå, en skal ha det behagelig som gravid synes nå jeg!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Nei, jeg greide bare å dra den inn ett par millimeter tror jeg!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Jeg kunne dra magen helt inn bare noen dager før jeg fødte, men det var ikke særlig behagelig, hehe. Jeg tror ikke det er ordentlig gravid-mage i 1. tri da, vi har jo en tendens til å underbevisst tenke "Jess, jeg er gravid, da kan jeg slippe ut magen", så det er nok mer det enn at du har babymage. Babymagen min kom ikke før uke 13-14 Gratulerer og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå