Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Hei. Jeg lurer på en ting. Jeg har vært prøver i 2 måneder, eller er i min andre nå.. er fruktbar nå 28des-2jan.. Eggløsningen befinner seg 31 desember. Å jeg har hatt små stikking nederst i magen alle disse dagene. Hva kan det være? Graviditet? Noe som kommer av eggløsninga? Skal ta en test om en ukes tid. Men om det er noen erfarne med å være gravid her, om de har kjent noe av det samme?
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Tipper det er eggløsningen du kjenner Lykke til, håper du er gravid!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Hadde sterke menssmerter og stikkinger da jeg ble gravid med begge mine. trodde jeg ikke var gravid.. og trodde jeg kom til å miste pga veldig vondt. men har to nydelige jenter;-) Krysser fingrene for deg, godt nyttår!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Håper det er en liten spire Ha ha en riktig trivelig kveld, å godt nyttår alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå