Gå til innhold

Ble dumpa av mannen min midt i rakettene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt og jeg satt og så på fyrverkeriet sammen, uten vår kjære, fordi han heller ville gå ut og se enn å sitte innendørs sammen med oss. (gutten vår er så redd at han tør ikke være utenfor) Vi har panoramautsikt til det kommunale fyrverkeriet, så det er virkelig ingen negativ opplevelse å sitte innendørs for å se det, - (og jeg hadde jo oppriktig talt trodd at min mann også hadde syntes det var viktigere å oppleve det sammen med meg og gutten vår, enn på død og liv å være utendørs og se?!)

Idét det hele nærmet seg slutten, kom han en kjapp tur inn og sa hei til oss. Men et par minutter senere fikk han melding fra sin søster om at de er klare for å dra hjem. De var ute i byen et sted og så på fyrverkeriet, og han hadde tydeligvis avtalt med dem tidligere på kvelden at han skulle kjøre dem hjem. Bare fordi de ikke gadd ta taxi mer enn den ene veien. Så da løp han da, og lot oss bli sittende igjen alene - igjen. Vi satt og så litt til, før jeg gikk og la gutten vår. Og ennå har ikke mannen min kommet hjem. Merker jeg ble ganske trist av det hele, syns faktisk det ble en litt kjip avslutning på det gamle og start på det nye året!

Beklager negativt innlegg, men jeg ville bare få det ut et sted.. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men han har jo ikke dumpa deg? Han kommer vel hjem snart!

Skrevet

Du ble vel ikke akkurat dumpa da

Skrevet

Skjønner at du hadde sett for deg hele kvelden sammen og ble skuffa, men for de fleste er det å bli dumpa litt mer permanent:)

Jeg synes faktisk det er litt rart at han ikke ville stå og se på rakettene sammen med sønnen sin, men mannfolk har sine sære greier noen ganger. Han kommer jo hjem når han har lekt litt sjåfør - så snill han er med søsteren forresten. Mine brødre gidder altdri å hente meg noen steder:)

Jeg tror du får et bedre 2010 hvis du lar være å tenke på ting og tangsom skjer, som veldig dramatiske. De færreste ville kalt dette å bli dumpet:)

Skrevet

Nei, beklager, det var et elendig valg av ord, det ser jeg nå. Han dumpet meg ikke som i at han har gått fra meg, men som at han nedprioriterte meg. Ser nå at den overskriften var fryktelig misvisende, og mener selvsagt ikke på noen som helst måte at han har forlatt meg. Men jeg ble veldig skuffet over at han ikke ønsket å prioritere å avslutte 2009/starte 2010 sammen med meg, overhodet. Var bare det jeg mente.. og sammenligner selvsagt ikke dét med å bli dumpet (i ordets RETTE forstand). Føltes bare vondt og ensomt her...

HI

Skrevet

Vi har vært hos naboene i hele kveld, men nå måtte nok mine søte små sove, så jeg sa til mannen at han kunne kose seg videre med naboene så sitter jeg her med barna mens de sover.

Jeg har jo hele året foran med med mannen, så at han tilbringer noen timer til med naboene inn i nyåret uten meg er helt fint :))

Skjønner du ble skuffet, men du får ta neste nyttårsaften ute med venner så får han sitte hjemme med minsten :))

Det er jo ikke det vørste som skjer, at han er ute nå.

Du får ha ett riktig godt nyttår og trøsteklem fra meg! ;D

Skrevet

Og DER leste jeg innlegget ditt en gang til og ser at han bare skulle være sjåfør ;) Hehe... Beklager det!

Noen liker å stå ute å se på rakettene, andre inne.

Og han er jo bare ute en kort stund. Ikke verdens undergang kjære deg :))

Skrevet

Når du skriver i innlegget ditt 00.38 at han ikke er hjemme enda, så kan han neppe ha vært lenge borte? Fyrverkeriet er jo som heftigst rundt midnatt, han kom inn når det nærmet seg slutten og dro et pr minutter etter det...kan han ha rukket å være vekk i mer enn 15 min?

Se det positive i at du har en mann som er snill og hjelpsom og kjører søstra si hjem på nyttårsaften enn å være lei deg for at han ikke bruker hvert eneste minutt sammen med deg.

Skrevet

Nå kom han hjem til deg i natt da????

jeg "dumpa" mannen min igår jeg også... eller dvs tok med meg mine 4 oppkastsyke barn hjem... mens han forble hos bestekompissen=)

la meg tett inntil han da han kom hjem....

greit å syns det er kjipt å være uten kjæresten...men jeg syns det er fint å være med mine barn....

Skrevet

Bare et tips, HI (som ikke har noe å si for innlegget ditt forøvrig):

Hørselsvern til redde barn på nyttårsaften :-)

Neste år kan dere stå ute alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...