Gå til innhold

venninne vs samboer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har akkurat flyttet inn i nabohuset til ei av mine bestiser. naturlig nok blir det da en del besøk fra henne og barna.

min samboer er kjempesint på meg for at de kom i dag(hun er alenemor)

han blir sprø av hennes eldste sønn og hadde sett for seg en stille og rolig familiekveld.

han blir også "gal" av at dørene rennes ned av mine venninner til alle døgnets tider.

HVA GJØR JEG???

han er borte annenhver mnd og da er jeg jo litt "avhengi" av mye besøk også, føler at det blir dumt og stenge dørene når han er hjemme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør på mannen din du! Syns du burde ha hørt på at han ikke ønsket besøk på nyttårsaften!

Jeg har dressert mine venninner til å komme når mannen min er på jobb, og at vi heller møtes mer på kafe eller hjemme hos dem når han er hjemme. Når han er hjemme inviterer jeg ingen uten å høre om det er greit for ham!

(han jobber også borte annenhver måned)

Skrevet

Skjønner mannen din godt jeg, greit nok at man har besøk av venner/venninner og evt deres barn innimellom- men jeg hadde klikka i vinkel om kompisene til min mann hadde ramla innom her hele tiden. Og ikke minst på en dag som denne, dersom han ikke hadde klarert det med meg.

Man må ta vare på familien sin også, og når den ene jobber borte på den måten, blir det jo ekstra viktig å pleie tiden med den man er sammen med godt.

Venner er bra, men man trenger ikke treffe dem heeeeele tiden.

Skrevet

takk for svar!

trist for henne som satt alene tenkte jeg da..

jeg innser at jeg kanskje ofte prioriterer venner forann mannen..

vi må vel ta oss en prat i morra tenker jeg.. han marsjet i seng, illsint, i sted.. :(

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...