Gå til innhold

Ser ut som jeg har et riktig sovetroll også :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 8,5 mnd purka og sooooov seg glatt gjennom det verste fyrverkeriet- lea ikke engang på et øyelokk da det smalt og blinka bare verre utenfor soveromsvinduene.. Ikke at jeg klager altså!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillesøsteren min sov seg gjennom et jordskjelv som fikk alt av porsenelet i huset til å riste, så det er utrolig hva enkelte klarer å sove seg gjennom. Jeg derimot bråvåknet, hehe!

Skrevet

hehe, ja, ganske utrolig, for det er ikke akkurat fredelig.. Hun ligner sin far der, han kan sove gjennom ungeskrik, tordenvær, at jeg står opp, slår på lys, bråker etc og bikkja bjeffer- whatever, han sover like godt.

Mens jeg, derimot, våkner av den minste lyd eller bevegelse.

Er vel like greit at hun har et godt sovehjerte, hvertfall for oss foreldre!:)

Skrevet

Her har begge ungene sovet seg gjennom fyrverkeriet. De er 1 og 4 år gamle. Prøvde å vekke eldstemann, men det var fånyttes :-( Hun kommer nok til å være gretten i morgen tidlig når hun skjønner at hun har gått glipp av rakettene.

Skrevet

jeg har også noen sovetroll, både storebror på 2år og vesle snuppa på 2mnd sov seg godt igjennom alt spetakkelet.

Deilig :D

Skrevet

FAEN TA!! ;)

Jeg har en ett åring som TYDELIGVIS tror det er morgen nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WTFTD?

Skrevet

FAEN TA!! ;)

Jeg har en ett åring som TYDELIGVIS tror det er morgen nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WTFTD?

Skrevet

tok opp vår 5mnd gamle sønn til rakettene vi...han kikka med store øyne og jeg kikka mer på ham enn rakettene hehe...

men klart han skjønner ikke at det er midt på natta nå da...jaja...

Skrevet

Største på 6 år våknet fem på tolv og ble med ut på terrassen. Var akkurat på vei for å vekke henne:-)

Minste på snart 3 sov gjennom alt, og jeg lot han sove med glede:-) Han hadde selvsagt fått bli med ut om han våknet, og jeg er overrasket over at han ikke gjorde det for han sover så lett til vanlig.

Skrevet

husker i fjord så sov gutten min som da var 7 mnd den lengste natten noen gang. han pleide alltid å være våken en haug med ganger på natten men da sov han hele natten. hehe.. i år sov han også igjennom det hele..

men eldste på 3.5 vekket jeg 23.15 sånn at hun var våken til rakettene. det hadde hun så lyst til..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...