Emma&Adrian Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 ønske dere GODT NYTT ÅR!!! Takk for alle fine svar jeg har fått her inne,for alle kjekke samtaler,og for alle gode råd Ha en fantastisk flott aften videre
Monajenten Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Det er ikke 2010 enda:-P Du må si takk for det gamle nå, og godt nyttår om en times tid:-D Takk det samme til deg, du er søt:-P
Musemor med tre søte små Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Tak, og et riktig godt nytt år til deg, dine og resten av jentene her inne. Obs, også guttene om det er noen
Emma&Adrian Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2009 Haha,vet jo DET,men da står jeg på terrassen og ser på fireworks Må bruke tiden mens mannen spiller Ps: du er søtere!
Monajenten Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Det teller ikke at du vet, du gjør feeeeeil:-P Jeg er også på terrassen da, men du skulle vel være førstemann til å ønske godt nyttår:-P P.S: Det går ikke an å være søtere enn deg;-)
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Takk i lige måde !!! ☆.·´¯`·.☆ Ꮆodt nyttår ☆.·´¯`·.☆
Emma&Adrian Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2009 Vet jeg gjør feil vel,men halloooo,jeg vil si det NÅ!! Har ikke sagt det før nå,og ALLE andre har sagt det til meg,og da svarer jeg at jeg gir ikke slipp på det gamle enda:P Men det gjør jeg nå! Haha Og PS;jo,DU er søtere enn søtest Måtte forresten vise bilde av deg fra bloggen din til samboeren min etter den drømmen jeg hadde,han synes du var så fin! Og han har ikke en ting for rødhårte jenter sa han,men hun der var skikkelig pen! Det var det han sa,og det er jeg enig i
Monajenten Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Wow, det var koselig:-O (Og veldig rart, for han har jo ikke dårlig smak i og med at han har valgt deg!) Men tusen, tusen takk *flau* Gidder ikke krangle mer, men du er søtest uansett hva du sier så JEG VANT:-P Hihihihihihihi:-D TAKK FOR DET GAMLEEEEE!!
Emma&Adrian Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 31. desember 2009 Hør her! eg har rett på bestemme føler jeg,siden jeg er 25 og ett halvt i dag Så DU er søtest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå