StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Noen som har prøvd det nye Super Mario? Elsker det gamle spillet fra den første nintendo maskinen som ble laget, så vurderer å kjøpe dette nye.. Ellers noen spill som er artige, som man gidder å spille gang etter gang??
Snakkelittmeddeg Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Sitter og spiller mario nå.. Måtte ha meg en pause, for jeg blir så jækla irritert når jeg ikke klarer banene Men det er gøy da =) Akkurat som det gamle spillet bare i forbedret utgave da Kjøpte mario kart i går, det blir nok gøy med litt mer trening
Sistah*G07*J09* Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 har også det nye Super Mario å det er KJEMPE artig. Liker også Mario Galaxy veldig godt, litt uvant med den 3D vinkelen i begynnelsen, men det kommer man veldig fort inn i Ellers så er jeg totalt hekta på Zelda-spill Veldig bra, og passe utfordrene for en voksen
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Mario kart og Mario party er kjempegøye og kan spelast igjen og igjen og igjen og igjen. Zelda er og moro, men eg er så utålmodig at eg må ha med meg ein guide som fortel meg kor eg skal gå og kva eg skal gjere (ev. kan eg sjå på når andre spelar), ellers gidd eg ikkje. Ellers er jo wii fit og wii sports konge med tanke på trening, viss ein treng denslags.
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2010 Vi har kjøpt denne svarte limited edition saken, og da fulgte det med sport resort eller hva det heter. Er iallfall 15-16 sportspill. Har funnet ut at eg er konge i bowling på wii, hehe. Mannen min er dritt sur og prøver forgjeves å slå rekorden min. Skal sies at eg har spilt ett sett, og rekortden står enda.. Moahhaa.. Men det blir nok kjøpt Mario på oss ja, digger det :-) Har sett noen trailere av det, og det så jo artig ut. Litt irriterende at de ikkje kan lage en samling med forskjellige Mario spill på. Altså kart og alle de forskjellige typene som er innen mario. Eller finnes det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå