LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Spinatpizza med rødvin og pepsi max til, avlsuttet med chocolate chip cookie, tortillachips og smågodt med en knert baileys å drikke til. Favorittjeansen på, mannen jeg elsker ved siden meg av i sofaen, gullungen sovende i sengen sin, katten på fanget, hunden ved føttene og fyr i peisen- og godt selskap av Harry Potter på tv. Kan det bli bedre?
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Ahh, høres herlig avslappende og deilig ut !! Jeg skulle egentlig på middag til tante og onkel, men så var de blitt forkjøla og jeg orker ikke bli smittet med noe gruff (er gravid) så jeg ble hjemme. Har spist kyllingfilet med ris og peppersaus - en god nødløsning til kalkun - og nå bare koser jeg meg med god musikk, kakao, internett og katten. Skal ned til naboen klokka tolv og se på rakettene:) ☆.·´¯`·.☆ Ꮆodt nyttår ☆.·´¯`·.☆
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Vi hargjort akkurat som deg HI bortsett fra at her ble det taco deilig og avslappende!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2009 Jepp, det er kjempedeilig! Kl 24 sprettes en halv flaske champagne på deling, og så går vi og legger oss under dobbeldyna- hvem vet hva det nye året så bringer? Godt Nytt År, alle sammen!
ifie Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Gullguttene sover, jeg spiser snop og ser Dirty Dancing (Harry Potter i reklamepausen) og venter på at kjæresten skal bli ferdig på jobb og komme hjem til oss. Har også fyr på peisen, pledd og en lite glass rødvin som venter Godt nytt år!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Ble ikke helt som planlagt idag her heller.. Mannen ligger syk på sofaen med halsbetennelse og oppkast. Jeg og gojenta har gått i fakkeltog og spist litt hos ei venninne med barn på samme alder. Nå er vi hjemme igjen og slapper av mens vi prøver å pleie en syk mann/pappa..Jeg er stor og lei nå... Blir nok veldig rolig når det nye året melder seg.. Og det er i grunnen helt greit..:-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2009 For oss var dette faktisk akkurat som planlagt:D
Sistah*G07*J09* Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 Her har vi vært hos mine foreldre og spis kalkun med bacon/sjampinjongstuffing...mmmmm...... Når ungene begynte å bli trett (ca.kl.21) så dro vi hjem. Nå ligger begge ungene å sover, mens jeg og min kjære ligger på hver vår sofa å slapper totalt av Hunden ligger på sin favorittplass å purksover, heldigvis ikke redd for raketter
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 Rolig nyttår her..slik som hun ovenfor! Hjemme hos mamma og hele familien på deilig kalkun og hjemmelaget dessert:)) Så dro vi hjem i 20.30 tiden for ungene var veldig trøtte, så kom hele familien untatt ungdommene som dro på fest da ned til oss...der koste vi oss med kake,snop, og noen drakk vin og øl...hørte også på litt musikk, klokken 12 gikk noen ut for å fyre opp raketter..mens jeg og mamma ble inne..vi var edru og orket ikke gå ut i kulden:) Gullungene våre sov gjennom alt:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå