Gå til innhold

Meg og Mr. Bean = Det perfekte par


Anbefalte innlegg

Skrevet

Making war with the turkey!!!

I hvertfall når det gjelder tilberedelse av kalkun. Skulle ta ut kalkunen for å snu den og fikk hele kalkunen over meg + all kraft utover hele kjøkkengulvet. Hadde heldigvis kjøkkenhånkle foran meg så jeg brant meg ikke. Men det ble rundvask på kjøkkenet. Godt få vasket bak ovnen fordi det hadde jeg glemt til jul.

Allways look at tkhe bright side og life :-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, huffda :-) Men mr. Bean er grusom, jeg er helt sikker på at du fortjener bedre!

 

En gang jeg lagde hjemmelaget pizza (18 år, nettopp flyttet hjemmefra, hadde strevd som en gal med den pizzaen...kunne jo ikke lage mat den gangen), klarte jeg å velte hele pizzaen opp-ned da jeg tok den ut av ovnen. Det var ost og pizzafyll overalt. Vi skrapte det opp og spiste likevel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...