Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 kanskje jeg overdriver.. men jeg hadde gledet meg sånn til jeg og mannen skullelage kalkun til kun oss to ( er forresten bare filet) etter barna var lagt. Så når de lå seg kl 19, var jeg ihjel sulten, men da sa mannen "jeg er ikke sulten, kan ikke vi heller ta det igjen i morgen?" eg bare eeeehh... det er nyttårsaften, at HAN spiste seg stappmett på suppe kl 16 er vel ikke mitt problem, han visste vi skulle spise kl 19... så sa han "vi lager mat, jeg vil ha allikevel" 10 min etter, og jeg var drit sur og oppgitt... så jada, nå har han begynt da! og jeg spurte hvorfor han endret mening etter 10 min. "jeg skulle bare kverulere med deg" jeg tenker, hva i h..... er vits med det!!!!! FAEN, eg lei meg,sur og vil bare gå å legge meg...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 ble bare litt skuffet da, vi lager aldri god mat sammen på kveldene.. og jeg hadde gledet meg masse! så skjønte liksom ikke vitsen med å "kverulere" med meg!!syns det er litt surt å spise skiver på nyttårsaften...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Hadde blitt lei meg selv jeg... Synes det enten var en teiit spøk eller teit unnskyldning etterpå.. Men rist det av deg, og gå å spis. Kanskje resten av kvelden blir hyggelig likevel;)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 ja, syns det var helt unødvendig!! men får prøve å gjøre det beste utav det....
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Ja, vet du hva, det er faktisk nyttårsaften. Dette er en av de dagene som er spesielle,og hvor man skal kose seg ekstra mye sammen med familien. Så hva i alle dager tenker du på? Planlegge flott middag for de voksne etter at ungene er lagt, og da så tidlig som klokken syv. Du sier barna, altså i flertall, så går ut fra at ikke alle er babyer. Da synes jeg det er veldig dårlig gjort å la dem spise suppe, og legge seg tidlig, for at dere skal ha kalkunmiddag alene. Utover det - dårlig gjort av ham. Men fryktelig barnslig av deg å furte og bli sur som du ble. Bedre å heller bruke de ordene du har, og fortelle ham hva du ønsker og mener. Er det så vanskelig å si det som det er? At nei, vi kan ikke heller ta det en annen dag. For meg er dette en spesiell dag, og jeg har faktisk planer om å spise middag når det er nyttårsaften. Så maten blir laget, ikke mitt problem at du ikke er sulten. Bedre det enn å furte og bli sur.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Dibs bud nr 1: Du skal ikke spise god mat og kose deg uten barna dine. Herregud, annie 22:11, ta deg ei bolle.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 Hi her igjen! Jeg har to barn, på snart 2 år og 8 mnd. De var helt utslitt begge to kl syv, minsten er syk og eldste brygger på noe. Så å holde de våken for middag, hadde vi bare pint de! så der fikk du forklaringen. Men uansett, så har jeg ikke dårlig samvittighet for at vi spiser god mat aleine på kvelden avåtil, så spiser vi tomatsuppe med ungene på ettermiddagen! 2 åring elsker jo suppe, og vi trenger også noen ganger et måltid sammen som faktisk er varmt. For det er sjelden med to så små som skal ha mat samtidig. Og middagen lagde vi, og er ferdig med å furte jeg! ble bare lei meg, hadde gledet meg veldig...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 Sitter her mett og gravid, men nå fikk jeg alikevel syyykt lyst på kalkun, suppe, og ikke minst bolle! Jeg spiser gjerne kalkun sammen med deg, håper på at det er rester etter suppen og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå