Gå til innhold

Blod på papiret


fruHaagensen

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg litt blod på papiret etter ett toalett besøk, bare noen dråper.

Hva gjør jeg?

 

Haadde ikke det ved forgje svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også hatt dette etpar ganger i jula, og det er skremmende. hver gang har det vært etter at jeg har vært på do, så jeg har tenkt sånn at det kan komme av sprengte blodkar eller lignende, slimhinnene er jo veldig følsomme nå, og så er man kanskje litt hard i magen..? jeg har ingen smerter, og det gir seg etterhvert, så jeg prøver å beholde roen. har du vondt/murringer i magen også? det skader jo ikke å ta en tlf til føden hvis du er i tvil. hvis det ikke gir seg her i løpet av dagen, skal jeg ringe. nå er det ikke blod lenger da, mer brunlig utflod.

huff, men innerst inne blir jeg jo skrekkslagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke hard i magen og ikke har jeg noe vondt/murringer.

var bare noen dråper i går, jeg prøver å ta det med ro å bare tro at det er slimhinnene som er litt følsomme.

Men som deg jeg blir skrekkslagen=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte føden igår bare for å høre hva de hadde å si, og de ville jeg skulle komme inn for en titt. fikk en skikkelig undersøkelse, utvending og innvendig UL pluss celleprøve. morkaken min ligger litt lavt, så gynekologen sa at det var det som gjorde at jeg har blødd litt etpar ganger. men det er ikke farlig i det hele tatt, så lenge mormunnen var lukket og lang (og det var den). jeg skal inn på ny UL i februar for å se om morkaken har trukket seg lenger opp.

det er så godt å føle at man blir tatt seriøst og tatt vare på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

 

sist uke fikk jeg også blod på papiret men det var ganske mye. Måtte tørke meg mange ganger for at det ikke skulle komme mer på papiret. Det varte gjennom hele natten og litt til neste morgen. Jeg dro ikke til lege fordi jeg var veldig sliten og var borte på juleferie. Tenkte at det var best å slappe av fordi jeg hadde også svært mye kynnere som gjorde vondt. I dag var jeg på svangerskapskontroll og legen min henviste meg videre til en skikkelig undersøkelse. Alt sto bra til og mest sannsynlig skyldes blødningen at jeg har vært plaget med forstoppelse. Jeg blødde også i dag under undersøkelsen fordi en blodåre blødde bare man kom borti den. Som regel er det ikke noe farlig men man bør alltid undersøke det. Jeg angret faktisk på at jeg ikke sjekket meg med en gang slik at jeg slapp engstelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...